۱۳۹۵ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

آموزش امنیت شبکه نصب نرم افزار های قفل شکسته 2

آموزش امنیت شبکه

خب چه باید بکنیم؟
شاید همه ما روزی یک نرم افزار تجاری را به صورت قفل شکسته نصب کرده باشیم و شاید در آینده هم به این کار ادامه دهیم. اما با تمام توضیحاتی که در قسمت فبلی دوره شبکه دادیم، اگر به امنیت دیجیتال خود در آموزش امنیت علاقه مند باشیم بهتر است که از نرم افزارهای قفل شکن Crack استفاده نکنیم. در عین حال قابل درک است که نه می توانیم و نه می خواهیم که مبالغ بی اندازه ای را برای خرید یک نرم افزار اصلی مثل ورد یا فتوشاپ بپردازیم. اما چه راه حل دیگری وجود دارد؟
راه حل دیگر در آموزش شبکه استفاده از نرم افزارهای کد باز است که به صورت رایگان بر روی وب وجود دارند و اگر چه در بعضی موارد تمام توانایی های نرم افزارهای تجاری را دارا نیستند اما مطمئن اند و امنیت شما را به خطر نمی اندازند . در ادامه آموزش امنیت شبکه به چند مورد از بهترین نرم افزارهای متن باز جایگزین اشاره می کنیم که می توانید به رایگان از آنها استفاده کنید .
ویرایش متن
یکی از اولین درخواست های کاربران نصب نرم افزار Microsoft Word است که به صورت تجاری در حدود 100 دلار امریکا قیمت دارد. عموم کاربران به نرم افزاری نیاز دارند که بتواند به عنوان ویرایشگر متن عمل کند و بشود در آن تایپ کرد و عکس های مربوط به متن را وارد کرد و تکلیف دانشگاه و مدرسه و متن مربوط به کار را در آن نوشت.
آموزش امنیت شبکه
Microsoft Word بهترین گزینه است و کاربران عموماً با آن کار کرده اند و آشنایی دارند و طبیعی است که روی کامپیوتر جدید هم آن را نصب کنند. اگر نمی خواهید که خطر استفاده از نرم افزارهای قفل شکسته و غیر قانونی را بپذیرید در آموزش امنیت شبکه می توانید از سرویس Google Drive استفاده کنید. با استفاده از شناسه کاربری گوگل خود می توانید به نشانی drive.google.com بروید و به راحتی متن های خود را و جدول های کاری خود را با استفاده از امکانات رایگان و آنلاین گوگل ایجاد کنید. مزیت مهم استفاده از این سیستم، ذخیره فایل های شما بر روی سرورهای گوگل و پیشگیری  از احتمال از بین رفتن فایل است.
گزینه دیگر امکان استفاده از نرم افزارهای رایگان " اوپن آفیس" است. با دانلود این پکیج نرم افزاری می توانید تا حد بالایی از امکانات نرم افزارهای آفیس به صورت رایگان بهره مند شوید.
برای شرکت در دوره های تخصصی شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر