۱۳۹۵ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 9

دوره های مایکروسافت

19-چرا نوشته های روی نمایشگر با DPI بالا تار به نظر می رسند؟
اگر یک نمایشگر با DPI بالا دارید چه روی PC چه روی مک شما در منحنی تکنولوژی قرار گرفته اید. اما هر برنامه ای که نصب می کنید باید DPI صفحه را تشخیص دهد و بنابراین تصاویر و متن ها تا نخواهند شد. لیست برنامه های اپدیت شده سازگار با نمایشگر با DPI بالا همواره در دوره های مایکروسافت مشاهده می شود که در حال ارتقا و افزایش است. اگر display settings را باز کنید خواهید دید که قادرید اسکیل های مانیتور را تغییر دهید تا کوچکترین متن ها نیز قابل خواندن باشند ولی برنامه هایی که با DPI بالا نیستند تار می مانند.
دوره های مایکروسافت
کاری نیز نیست که بتوانید انجام دهید و تنها می توانید به توسعه دهنده برنامه ای که با DPI بالا سازگار نیست نامه نگاری کنید تا آن را ارتقا دهد! و امید است در آینده همه برنامه ها این قابلیت را پشتیبانی کنند.
20-چرا پرینتر کار نمی کند؟
کار نکردن و مشکلات پرینتر امر عادی است و برای همه پیش می آید اما ویندوز 10 یک تغییر ناگهانی جالب برای قرار دادن جوهر روی کاغذ ایجاد کرده است. بسیاری از کاربران از عدم نصب درایورهای پرینتر موقع ارتقا به ویندوز 10 شکایت کرده اند.
خبر خوب اینکه اگر پرینتر شما تحت ویندوز 7 یا 8.1 کار می کرده با ویندوز 10 نیز کار خواهد کرد فقط نیاز به تنظیم دارد. Settings را باز کنید و devices را انتخاب کنید. اگر پرینتر را نمایش داد آن را انتخاب کنید و remove devices را بزنید و add a printer or scanner را انتخاب کنید در این صورت ویندوز پرینترتان را شناسایی خواهد کرد. البته اگر از طریق بلوتوث متصل هستید کارهای عجیب دیگری نیز باید انجام دهید. اگر چیزی ظاهر نشد می توانید به وب سایت سازنده پرینترتان سر بزنید و درایور متناسب با ویندوز 10 را از آنجا پیدا کنید و همینطور my printer is little older.help me find it گاهی کمک می کند. برای پرینترهای شبکه شده باید اسم host و IP داشته باشید. اگر این ها را دارید به گزینه متناسب آن ها با جزئیات در خورشان سر بزنید.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر