۱۳۹۵ مرداد ۱۷, یکشنبه

دوره شبکه دنیا به سوی اتوماسیون شدن می رود 2

دوره شبکه

شبکه - در چند سال گذشته، کمپانی Energenie یک تغذیه کننده برای این نوع دستگاه ها بوده است، اما به ابتکار و خلاقیت خود ادامه داده است، و محصولاتی مانند سوکت های چهار راهی را خلق کرده است که می توان به صورت تک تک این سوکت ها را روشن و خاموش کرد.
شاهکار واقعی از جایی شروع شد که این کمپانی شروع به ساختن سیستم هایی برای کنترل کننده های بیرونی کرد. در نگاه اول، این فناوری شبیه به یک مدار کوچک بر روی یک تخته به نام Pi-mote می نماید، که همانگونه که احتمالاً از اسم آن حدس زده اید، یک افزونه برای Raspberry Pi می باشد. این دستگاه به شما اجازه می دهد تا با استفاده از یک الفبای ساده سوکت ها را در دوره شبکه روشن و خاموش کنید، ممکن است در تجارت های کوچک، کاربردهای زیادی برای شما داشته باشد. تصور کنید در آموزش دوره شبکه که شما یک روتر متصل به یک پهنای باند، دارید که مزاج گرمی دارد و اکثر اوقات هم روشن است و کار می کند، اما به یک باره قفل شده و برای یک ماه از کار می افتد و برای درست کردن آن نیاز به جریان برق در آن دارید. همچنین تصور کنید که ارائه دهنده سرویس اینترنت شما به شما اجازه تعویض آن با مدل دیگری رانمی دهد. راه حل؟ این روتر را با استفاده از یک آداپتور برق Energenie به جریان برق وصل کنید، سپس درون شبکه خود یک Raspberry Pi که مجهز به Pi-mote است را قرار دهید.
شبکه -حال برای پایین آوردن برق روتر، یک دستور ساده را اجرا کنید، چند ثانیه صبر کرده و مجدداً برق آن را زیاد کنید. این تنظیمات کمتر از 50 یورو برای شما هزینه دارد، به علاوه شاید از این لحاظ که در عرض یک ساعت می توانید همه چیز را پیکر بندی کنید، ارزش هزینه کردن را داشته باشد.
دوره شبکه
اگر کمی بیشتر فکر کنید، شبکه -خواهید فهمید که چگونه یک چنین سیستم ساده ای، یک سیستم اتوماسیون خانگی را شکل می دهد. برای مثال ممکن است در زمان خاصی از روز، لامپ ها را روشن کنید، یا این که با کمی محاسبات ساده در کمبود نور آفتاب، به جای ساعات تنظیم شده و ثابتی، آنها را روشن کنید.
در دوره شبکه با این حال، با داشتن سوکت های ساده و یک ارتباط یک طرفه از طریق دستگاه های Raspberry Pi، گزینه های شما به سرعت محدود می شوند. حال آنکه می توانید این گزینه ها را با استفاده از چند آپدیت از این محصول، گسترش دهید: شبکه - یک نسخه RT از Pi-mote می تواند ارتباط دو طرفه را برای شما برقرار کند. و همچنین دارای یک سوکت به روز رسانی شده و جدید برای اندازه گیری ولتاژ، شدت جریان و فرکانس می باشد.
شبکه ، این آرایه به این معنی است که شما می توانید یک دستگاه گرمایی را روشن یا خاموش کنید، شبکه ، اما همچنین هم می تواند میزان گرمای اتاق را برای شما تشخیص داده و نسبت به آن واکنش نشان دهد. شما همچمنین می توانید بفهمید که آیا تلویزیون شما روشن است یا خیر،
شبکه ، این دستگاه می تواند سیستم سمعی و بصری شما را تعدیل و تنظیم کند. در محیط یک دفتر، شما می توانید چاپگر یا اسکنر بی سیم خود را، در صورت روشن بودن کامپیوتر خود، روشن یا خاموش کنید.
 
برای شرکت در دوره های تخصصی شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه می باشد.
مطالب جدید آموزش شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر