۱۳۹۵ مرداد ۱۳, چهارشنبه

آموزش دوره شبکه نرم افزار مناسب پشیبانی 5

آموزش دوره شبکه

Net Remote Control
دوره شبکه
تجارتی که به دنبال روش های مختلفی برای اتصال به مشتریان است، از گزینه ها و ویژگی هایی که توسط Net Remote Control ارائه می شود استقبال خواهد کرد. در آموزش دوره شبکه در کنار مولفه های میهمان و میزبان، این نرم افزار دارای یک پورتال ابری برای اتصال از راه دور به سیستم های کاربران است و اگر برای میزبانی کردن نشست ها مایل به استفاده از نرم افزارهای دیگری نیستید، می توانید همه این کارها را با استفاده از ماژول Netop WebConnect  انجام دهید.
آموزش دوره شبکه
این نرم افزار از لحاظ امنیتی هم قوی است. ورود به بخش میزبانی نیازمند وارد کردن پسورد می باشد، و شما می توانید از طریق لاگین ویندوز توسط این برنامه شناسایی شوید و همچنین می توانید Netop را به وسیله همان لاگین Active Directory یکپارچه کنید. همچنین Netop دارای یک گزینه اضافی برای ماژول امنیت سرور (Security Server) است که دو وظیفه را انجام می دهد: وظایف مربوط به تایید هویت شبکه را انجام میدهد، و یک دیتا بیس مرکزی را مدیریت می کند. هر کامپیوتر remote باید بر روی خودش یک مولفه میزبان را به صورت نصب شده داشته باشد، که بر روی نسخه Windows Desktop به خوبی کارکرد. با این حال، برای زمانی که ما این تست را انجام می دادیم، این مولفه به روز نشده بود و برای استفاده در سیستم عامل  OS X E1 Capitanمناسب نبود. با داشتن ابزار Packing Deploy که متعلق به Netop است، گسترش بیشتر این سیستم میسر می شود، که از این طریق می توان میزبان را به چندین سیستم که دارای سیستم عامل ویندوز هستند، ارسال کرد، و با استفاده از پیکربندی دستی می توانید آن را خصوصی سازی هم کنید.
همه اعمال Netop در کنسول میزبان در آموزش دوره شبکه به وقوع می پیوندد، که این ویژگی سالهای سال است که تغییر نکرده است، و شاید فقط رنگ آن کمی تغییر کرده است. با این اوصاف، استفاده از آن آسان است، و برای اعمالی که انجام می دهد دارای تب های نزدیک به هم برای هر عمل است. برای مثال، ما از تب Quick Connect برای گشت و گزار در شبکه وبیرون کشیدن یک لیست از سیستم هایی که نرم افزار میزبان را اجرا می کنند، استفاده کردیم.
اتصال به میزبان از راه دور (remote host) ساده است و با دوبار کلیک کردن باز می شود، درحالی که یک منوی آبشاری برای دسترسی سریع به کارهایی مانند file-transfer،remote control text chat ،window  یا audio chat  یا video chat می باشد. همچنین حالت Demonstrate mode کمک کننده است. این حالت، صفحه نمایش مهمان را بر روی کامپیوتر میزبان نمایش می دهد، اینکار به کارکنان اجازه می دهد تا برای هر کاری یک نشانه بصری داشته باشند. ویژگی مدیریت از راه دور (remote management) آن بسیار مفید است، گزارش هایی از هارد دیسک میزبان را نمایش می دهد، دسترسی مستقیم به event viewer ، task manager و همچنین Registry editing دارد. در تست های ما، می توان سرویس های در حال اجرا یا پوشه های به اشتراک گذاشته شده و کنترل مستقیم میزبان را دید. ما حتی می توانیم کاربری را که به صورت remote به سیستم وصل شده log out کرده و دستگاه را restart کنیم. کنسول مهمان متعلق به Netop به صورت دقیق، لیست های مربوط به نرم افزارها و سخت افزارها را نمایش می دهد، و به صورت کاملاً صحیح می تواند در سیستم ما، memory، CPU و hard disk ها را شناسایی کند. همچنین در آموزش شبکه این نرم افزار، تمامی نسخه های سیستم عامل ها را پشتیبانی کرده و دارای یک لییست کامل از کاربرد نرم افزارها می باشد، به علاوه تاریخ نصب و شماره نسخه های آنها را نیز نمایش می دهد. ما باید هر زمان که به ماشین های آنها متصل می شدیم، باید از یک پسورد کاربری برای ورود استفاده می کردیم، اما این کار را می توان خیلی ساده تر با استفاده از Netopphone book که متعلق به میزبان است، انجام داد. هر ورودی یک کتاب است که شامل تشخیص هویت، گزینه های رمزگذاری، رفتار صفحه کلید و ماوس و غیره می باشد، و به افرادی که به سیستم میزبان متصل هستند اجازه می دهد که بلافاصله شروع به کارکنند. پورتال WebConnect 2  نیازمند این است که پروفایل میزبان مجدداً با آدرس وب این پورتال، به علاوه یک نام کاربری و پسورد پیکربندی شود. این پورتال یک لیست از دستگاههای در دسترس را ارائه میدهدکه هرکدام از این دستگاه ها را میتوان درپروژه دلخواه قرار داد. برای اتصال به remote host باید یک پسورد را وارد کنیم. سرویس میزبان فقط مجوز remote control را داده است، به این معنی که دامنه ویژگی های پشتیبانی که ارائه می دهد، مقدماتی است. ما می توانیم سیستم میزبان را قفل، restart، یا shut down کنیم، صفحه نمایش را تغییر اندازه دهیم تا اندازه آن مناسب شود، و از کلید ویندوز استفاده کنیم، اما فقط همین کارها را می توان انجام داد نه بیشتر.
Netop Remote Control برای استفاده و حتی گسترش دادن خیلی ساده است. این نرم افزار دارای دامنه گسترده ای از ویژگی ها از لحاظ قیمت است و برای تجارتی که قصد گسترش سریع remote support را دارد، عالی است. به علاوه این سیستم به شدت با استفاده غیر قانونی مخالف است و در مقابل چنین کاری به صورت خودکار قفل خواهد شد.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
منبع: http://bartar-network.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر