۱۳۹۵ خرداد ۱, شنبه

دوره های مایکروسافت آموزش نصب آسان برنامه ها

برنامه های اساسی کامپیوتر را به راحتی نصب کنید
دوره های مایکروسافت آموزش نصب آسان برنامه ها
گام 1: به وب سایت Ninite به آدرس ninite.com بروید در آن لیستی از برنامه ها را می بینید که براساس دسته شان مرتب شده اند ؛ مثلا مرورگرهای وب برنامه های پیام رسان و برنامه های امنیتی. کافی است تیک هربرنامه ای را که می خواهید بزنید و در نهایت گزینه Get Installer را بزنید.
به این ترتیب یک فایل اجرایی کوچک نصب می شود که با اجرای آن تمامی برنامه هایی که انتخاب کرده اید دانلود و نصب می شوند.
گام 2: اکنون برنامه را اجرا کنید تا نرم افزارهای لازم را نصب کنید. اگر می خواهید این نرم افزارها روی کامپیوتر دیگری نصب شوند فقط کافی است فایل اجرایی دریافتی را با استفاده از فلش به آن کامپیوتر منتقل کنید یا این که آن را برای خودتان ایمیل کنید و روی کامپیوتر دیگر بازش کنید. فایل اجرایی روی هر کامپیوتری نصب می شود ؛ البته به شرط آن که کامپیوتر مبدا و مقصد هر دو 32 بیتی یا هر دو 64 بیتی باشند. پس از اجرا ممکن است نیاز به دادن برخی اجازه های امنیتی به برنامه داشته باشید. برنامه سپس نرم افزارهایی که انتخاب کرده اید را دانلود و نصب می کند و مراحل پیشرفت کار را به شما نشان می دهد. می توانید با کلیک روی show detalis روند اجرا را به شکل کامل ببینید. خوبی این برنامه این است که نوار ابزارها ، پلاگین ها و برنامه های ناخواسته در کنار برنامه ها نصب نمی شود.
گام 3: شما می توانید هر زمان که خواستید از برنامه نصب کننده ای که دریافت کرده اید استفاده کنید تا برنامه های نصب شده را به روز کنید. برنامه پس از اجرا به دنبال به روز رسانی های برنامه های نصب شده می گردد. به این ترتیب می توانید با اجرای تنها یک برنامه ،نرم افزارهای رایگانی که دریافت کرده اید را به روز رسانی کنید.
دوره های مایکروسافت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر