۱۳۹۵ خرداد ۱, شنبه

دوره های مایکروسافت آموزش Power Profile قسمت1

بررسی Power Profile های ویندوز
روش های متعددی برای انجام این کار ، شامل استفاده از سخت افزارهایی که در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و پردازنده های سبز وجود دارد اما شما مجبور نیستید برای کم کردن مصرف انرژی پول خرج کنید. در عوض می توانید از ویژگی های نهفته در Pc و خصوصا" آن هایی که درون خود ویندوز در آموزش مایکروسافت وجود دارند بهره بگیرید. فرقی نمی کند از چه نوع استفاده می کنید؛ ویندوز قادر است قوانین مربوط به مصرف انرژی را اعمال کند و این ها در شرایط خاصی نظیر روشن نگاه داشتن pc در طول شبانه روز برای دانلود یک فایل بزرگ و حجیم یا اجرای یک روند defragmentation می توانند در کاربردهای روزانه pc بسیار مفید واقع می شوند.
آموزش مایکروسافت
بدون چنین روش هایی ، کامپیوتر شما با تمام سرعت اجرا می شود ، از کل پاور بهره می گیرد و صورت حساب مصرف انرژی شما را افزایش می دهد. ویندوز سال هاست که از یک عملکردdleep/ hibernate برخوردار شده و این ، ابتدایی ترین شکل صرفه جویی در مصرف انرژی به شمار می رود.
پس از این که زمانی را مشخص کردید ، pc  به حالت خواب (sleep) می رود ، برنامه ها را به حالت تعلیق درمی آورد و به شما اجازه می دهد دوباره سرعت آن را به حالت اولیه برگردانید. گر چه این تنها روشی نیست که ویندوز می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد و تنظیمات پیشرفته ی مربوط به پاور می توانند کارهای بیش تری انجام دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر