۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۵, شنبه

دوره های cisco
دوره های فوق تخصصی cisco
ccsp1  دوره CCNPدوره CCNACCIE1

دوره های سیسکو

سیسکو سیستم یک شرکت چند ملیتی که متخصص در محصولات برای شبکه و اینترنت می باشد و برای اتصالات شبکه سوئیچ و برای اتصال به اینترنت روتر تولید می کند. سوئیچ ها به ترافیک مستقیم در شبکه کمک می کند و روتر در ترافیک مستقیم بین شبکه های محلی و یا در شبکه های گسترده استفاده می شود.

سیسکو توسط یک زن و شوهر به نام های Len Bosack و Sandy Lerner ، که به عنوان کارکنان عملیات کامپیوتر در دانشگاه استنفورد مشغول به کاربودند تاسیس شد، در سال ۱۹۸۴ به آنها با یه مهندس کامپیوتر به نام Richard Troiano ملحق شدند. آنها این شرکت که براساس  فروش محصولات شبکه کامپیوتر  شکل دادند  نام سیسکو، از نام شهر سان فرانسیسکو الهام گرفته است .

اوایل کار تمرکز آنها بر روی روتر در توانایی استفاده از پروتکل های مسیریابی چندگانه بود. به عنوان مثال مجموعه دستورالعمل ، یک روتر به عنوان یک سیگنال برای هدایت ترافیک در چهارراه استفاده می شود. همه آن را به جلو، به سمت چپ، به راست، و یا متوقف کرده و هدایت می کند. این چیزی است که یک روتر انجام میدهد. اما این معقوله بی اهمیتی نیستچرا که هر شبکه دارای آدرس مختص به خود است  که با یک پروتکل مسیریابی کار می کند.روتر سیسکو ترکیبی از این عناصر و تغییر مسیر ترافیک، مانند یک صفحه وب، و یا ایمیل، و یا یک فایل یا سند در سراسر شبکه می باشد که  این امر می تواند ترافیک را از یک محل دیگر به محل دیگر(به عنوان مثال قاره به قاره)  به طورمستقیم  هدایت می کند.

دوره هایی که در شرکت انفورماتیک برتر تدریس می شود :

CCNA – Cisco Certified Network Associate

CCNP – Cisco Certified Network Professional

CCSP – Cisco Certified Security Professional


CCIE –  Cisco Certified Internetwork Expert

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر