۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

آموزش امنیت شبکه و مسیریاب ها

آموزش امنیت شبکه و مسیریاب ها
مسیریاب خود را هنگامی که از آن استفاده نمی کنید،خاموش نمایید.
آموزش امنیت شبکه
برخی از افراد از روی عادت هنگامی که می خواهند به رختخواب روند  مسیریاب خود را خاموش می کنند ، زیرا می خواهند در مصرف برق صرفه جویی نمایند ، اما بیشتر کاربران  همواره مسیریاب خود را روشن می گذارند ، اصلا اهمیتی ندارد کسی آن زمان از آن استفاده می کند یا نه، حتی هنگامی که کسی در خانه نیست باز هم مسیر یاب روشن است.
 برخی از کاربران که سیستمی را به عنوان سرور روشن می گذارند و یا هنگام کار یا استراحت فایل هایی را برای بار گذاری می گذارند ، همواره مسیریابی خود را روشن نگاه می دارند ، به طور کلی بیشتر کاربران از خاموش نمودن مسیریاب های خود پرهیز می کنند.
پیشنهاد می کنم ، هرآن که کار شما با اینترنت یا هر شبکه خانگی پایان یافت مسیریاب خود را خاموش نمایید. حتی اگر برای دوره های کوتاه زمانی با اینترنت کار می کنید ، باز هم بین این بازه های زمانی مسیریاب را به حال خود رها نسازید.
در فراسوی خانه
امنیت شبکه خانگی یک چیز است ، و اهداف تیم هک کننده چیز دیگری ، بی پرده بگویم تیم هکرها در خیابان ها به دنبال یافتن شبکه های خانگی راه نمی افتند.
اما بیشتر از جای دیگر ضربه می خوریم ، هنگامی که آن لاین هستیم و با خوشحالی در سایت های گوناگون در حال گشت و گذار می باشیم ، قربانی هکرها می شویم.
گذر واژه ها
گذر واژه ها بزرگترین نقاط ضعف به شمار می روند ، هکرها تلاش میکنند  از این نقطه ضعف کاربر برای دستیابی به اهداف خود سود جویند. به نظر شما چند درصد از کاربران برای بازدید از سایت های گوناگون که در آن ها حساب های کاربری دارند از گذرواژه های یکسان و ضعیف بهره می گیرند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر