۱۳۹۵ خرداد ۱, شنبه

آموزش امنیت شبکه نرم افزار vmware قسمت4

همان طور که در قسمت قبلی آموزش امنیت شبکه دیدید در صفحه ی network type ، گزینه های قرار گرفته در این قسمت عبارتند از:
Use bridege networking: امکان اتصال مستقیم ماشین مجازی به شبکه اینترنت خارجی را فراهم می کند که نیازمند آدرس IP شما می باشد.
Use network addres translation: امکان اتصال ماشین مجازی با استفاده از آدرس IP که برای اتصال به اینترنت از آن استفاده می شود را به کار می گیرد.
Use  host –only networking: امکان اتصال ماشین مجازی را با استفاده از یک سیستم مجازی ، بر روی سیستمی که در حال کار روی آن هستید ، امکان پذیر می سازد.
در صفحه select I/O Contoroller types نوع کنترلی که در عملیات ورودی/خروجی مورد استفاده قرار می گیرد را باید تعیین کرد. گزینه پیش فرض را قبول کرده و بر روی دکمه Next کلیک کنید.
 در صفحه Select a Disk باید نوع دیسک مورد نظر را انتخاب کنید.
آموزش شبکه
در این قسمت سه گزینه برای انتخاب وجود دارد. این سه گزینه عبارتند از:
Creat a new virtual disk: این گزینه امکان ساخت یک دیسک مجازی که از ترکیب یک یا چند فایل ساخته شده و روی سیستم عامل میزبان قرار می گیرند را ارائه می کند. بعد از ساخته شدن این فایل  ، به آسانی می توانید  آن را کپی کرده یا به مکان دیگری منتقل کنید.
Use an existing  virtual disk: انتخاب این گزینه امکان استفاده مجدد از فایلی که قبلا ساخته و پیکربندی شده است را می دهد .
Use an exiseing virtual disk: انتخاب این گزینه امکان استفاده مجدد از فایلی که قبلا ساخته و پیکر بندی شده است را می دهد.
Use a physical disk: این گزینه به شما امکان دسترسی مستقیم به هارد دیسک قرار گرفته بر روی یک سیستم را فراهم می کند. استفاده از این گزینه به شما توصیه نمی شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر