۱۳۹۵ تیر ۶, یکشنبه

آموزش امنیت شبکه حملات هک 1

واقعیتهایی درباره هک نمودن
بر پایه گزارش مجمع (trustware 2013 Global Security Report (goo.gl /h7EOG ، و 12/6 میلیون کاربر قربانی عملیات خرابکارانه هک و دزدی هویت بین سال های 2012 و 2013 میلادی شدند. بر پایه این آمار در سال 2012 میلادی در هر سه ثانیه یک نفر قربانی هک شده است. در همین سال نود و هشت درصد حملات هک به کارت های اعتباری یا داده های پرداختی که به صورت آنلاین انجام می پذیرفت انجام گرفته.
در حقیقت در آموزش امنیت شبکه ، تخمین ها نشانگر آن هستند که از آغاز تا پایان سال 2012 میلادی یک چیزی حدود بیست و یک بیلیون دلار (سیزده بیلیون پوند) به وسیله هکرها کورد کلاهبرداری قرار گرفته ، که به طور میانگین سهم هر خانه ای که یک کاربر کامپیوتری دارد چیزی حدود 4900 دلار (3041 پوند) می شود ، به بیان دیگر هر کاربر پتانسیل از دست دادن این مبلغ را به طور سالانه از راه کلاه برداری الکترونیکی دارا می باشد.
آموزش امنیت شبکه
لیستی از آنچه مورد علاقه هکرها است فراهم شده ، که در این لیست بیشترین چیزی که مورد توجه هکرها قرار گرفته عبارتند از: نام های کاربری ، پین کدها ، شماره های بیمه نامه ، شماره تلفن و شماره های کاربری ، جزییات کارت های اعتباری و حساب های بانکی ، شماره های پرسنلی ، شماره های گذر نامه و گواهینامه ها ، اسناد مربوط به بیمه نامه و هر چیز دیگر که ارزش مالی داشته باشد.
روش هایی که آنها در آموزش امنیت برای دسترسی از راه دور به این گستره از داده ها به کار می گیرند ، تزریق یک SQL در یک وب سایت معروف و شناخته شده می باشد ، یا ساخت وب سایت های جعلی که شباهت زیادی به سایت بانک ها و موسسه های مالی دارد ، جایگذاری کدهای اجرایی که قابلیت اجرا شدن از راه دور را دارا هستند در وب سایت هایی که کاربر اطمینان دارد پاک می باشند،پس از آن با رخنه به سیستم کاربرر کلاهبرداری الکترونیکی انجام می پذیرد.
در محیط های اجتماعی چندین مورد جالب در این رابطه وجود دارد. بر پایه منابع موجود ، شانزده درصد کسانی که زیر نوزده سال دارند ، قربانیان کسانی هستند که لینک های فرستاده شده از سوی دوستان خود را باز می کنند. علاوه بر این ،شصت و هشت درصد از کاربران محیط های اجتماعی ، بی هیچ نگرانی و با خیالی آسوده داده های مربوط به مدارس ، دانشگاه ها و دیگر اطلاعات تحصیلی خود را در شبکه های اجتماعی حتی شماره تلفن خود را در دسترس همگان قرار می دهند ، و دوازده درصد اطلاعات خیلی شخصی حتی تا نام حیوان خانگی خود را عنوان می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر