۱۳۹۵ تیر ۶, یکشنبه

آموزش امنیت شبکه حملات هک 2

با توجه به آنچه در قسمت قبلی آموزش امنیت شبکه مطرح شد در این قسمت بررسی می کنیم که برای امنیت در برابر حملات هک چه باید کرد.
آموزش امنیت شبکه
به جای آنکه مانند یک بزدل خود را در گوشه ای پنهان سازید ، نقشی که این روزها بسیاری از کاربران به آن دل خوش کرده اند ، بیاید در کنار هم گام برداریم و تلاش کنیم از هک کردن خود و دیگران جلوگیری نماییم تا فضای شخصی ما همچنان ایمن باقی بماند ، هیچ اهمیتی ندارد که این فضای شخصی در فضای ابر قرار دارد یا روی کامپیوتر خانگی شما می باشد.
به طور طبیعی شما می توانید همه این گام ها را با به کارگیری یک سپر الکترونیکی نیرومند به یکباره بردارید ، همه درگاه های سیستم خود را مسدود کنید و هیچ روزنه ای باقی نگذارید،اما این گزینه مورد پسند بیشتر کاربران نیست.
البته ، یک محیط دیگر وجود دارد که می تواند خشنودی کاربران را فراهم آورد ، به گونه ای که کاربر از هر آنچه انجام می دهد آگاهی داشته باشد و بتواند از خود پاسداری نماید.
آنچه در آموزش امنیت شبکه از اهمیت به سزایی برخوردار است ، توان شما در یادگیری ایستادگی در برابر تلاش های زیانبار برای هک نمودن سیستم شما می باشد ، شما با یادگیری این موارد می توانید شبکه خانگی خود را کنترل نمایید.
پاسداری از شبکه کار با شبکه خانگی آغاز می کنیم ، چند گام آسان وجود دارد که با برداشتن این گام ها شما می توانید از رخنه یک هکر به سیستم خود جلوگیری نمایید. شاید بیشتر این گام ها را تا کنون برداشته اید ، برخی از آن ها به گونه ای شگفت آور بسیار آسان می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر