۱۳۹۵ تیر ۶, یکشنبه

دوره های مایکروسافت نرم افزار تعمیر ویندوز

ویندوزتان را تعمیر کنید
دوره های مایکروسافت نرم افزار تعمیر ویندوز
پیدا کردن مشکلات کامپیوتر می تواند کاری بسیار دشوار باشد ؛ به ویژه اگر دلیل مشکل را ندانید.
ویندوز تلاشش را انجام می دهد تا مشکلی پیش نیاید ، اما در صورتی که کامپیوترتان مشکل پیدا کرده می توانید  از برنامه All-in –One  Windows Repair برای پیدا کردن مشکلات و اعمال تعمیرات در آموزش مایکروسافت استفاده کنید. این برنامه مشکلاتی را هم پیدا می کند که ممکن است همین حالا اثرات آنها را نبینید ، اما در آینده شاید برایتان دردسر ساز شوند. در این مقاله با نحوه کار کردن با این برنامه آشنا خواهیم شد.
1-دریافت برنامه نرم افزار تعمیر ویندوز :
آموزش مایکروسافت
به وب سایت tweaking.com  بروید و بعد از کلیک روی programs ، روی (Windows repair (All In One  کلیک کنید.
شاید به دلیل مشکلی که برای کامپیوترتان پیش آمده نتوانید که برنامه ی جدید نصب کنید به همین دلیل در بخش portable روی گزینه  Direct download کلیک کنید تا نسخه پرتابل برنامه را دریافت کنید. برنامه را پس از دانلود در یک پوشه باز کنید ، آنرا اجرا کنید و سپس yes  را بزنید.
power Reset -2 :
برنامه  Windows Repair  بعد از اجرا بررسی می کند که تمامی فایل های مورد نیاز را دارد یا نه . اگر یکی ازفایل ها کم بود باید برنامه را از نو دانلود کنید. پس از اجرای برنامه ، از شما خواسته می شود که یک power Reset  انجام دهید. یعنی کامپیوتر را خاموش کنید ، کابل کیس را از برق  بکشید ، باتری نوت بوک را خارج کنید ، و چند بار دکمه power را بزنید تا هر چه برق در کامپیوتر مانده از بین برود. سپس کابل و باتری را دوباره وصل کنید و کامپیوتر را روشن کنید و برنامه را دوباره اجرا کنید.
3-جستجو به دنبال بد افزارها
به برگه  step2  بروید. با نرم افزار امنیتی خود یک اسکن کامل انجام دهید. اگر برنامه Malwarebytes Anti-Malware را به صورت نصب شده دارید ، آنرا اجرا کنید و یا آن سیستم را اسکن کنید. اگر این برنامه را ندارید گزینه Download & scan system را بزنید. به این ترتیب این برنامه دانلود ، نصب و اجرا می شود و به صورت خودکار سیستم را اسکن می کند. اگر تهدیدی امنیتی پیدا شد ، طبق دستورهای برنامه عمل کنید و آن را برطرف کنید. ممکن است در هنگام انجام نیاز به ری استارت کردن سیستم داشته باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر