۱۳۹۵ تیر ۸, سه‌شنبه

آموزش مایکروسافت و ویندوز ۱۰

عملکرد چند تکلیفی : مایکروسافت یک جریان عملکرد چند تکلیفی را در ویندوز ۱۰ گنجانده و به همین دلیل در این نسخه ویندوز ، تغییر بین اپلیکیشن ها بسیار راحت تر است.
ویندوز ۱۰ یک کلید بر روی نوار وظیفه در آموزش مایکروسافت دارد که می تواند به سرعت هر اپلیکیشنی را که در حال استفاده از آن هستید ، نمایش دهد. در این نسخه از ویندوز همچنین می توانید به راحتی میان چند دسک تاپ مجازی حرکت کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی کلید Task View میان تم های مختلف حرکت کنید.
آموزش مایکروسافتصفحه قفل : صفحه قفل ویندوز ۱۰ به صورت کامل تغییر کرده است. در این صفحه قفل ، شما امکان انجام کارهای بیشتری در آموزش مایکروسافت مانند اتصال به Wi-Fi ، قرار دادن کامپیوتر شخصی تان در حالت Airplane Mod و دیدن اعلانات مختلف را در اختیار دارید
ویندوز ۱۰ همچنین با الهام از موتوز جستجوی Bing ، عکس های جالبی را به صفحه قفل آورده است که در صورت تمایل شما فعال می شود.
صداها : مایکروسافت همچنین نمایه صداها را هم در ویندوز ۱۰ به روز کرده است. به این ترتیب در آموزش مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز ، صداها کمتر از گذشته خشن  ناملایم هستند و به عبارتی صداها در ویندوز جدید ، ملایم تر و دلنشین تر شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر