۱۳۹۵ تیر ۱, سه‌شنبه

دوره های مایکروسافت آموزش ویندوز سرور راهبری کاربران 2

نام کاربری
نام های کاربری عموما در درون یک سازمان شناخته شده می باشد و به عنوان بخشی از کلید به حساب نمی آید و تنها برای تعیین کاربری که از کلید استفاده می کند به کار می رود. برای نام گذاری استاندارد در آموزش مایکروسافت می توان از یک قرار داد و تفاهم استفاده کرد. این کار به مدیریت آنها کمک کرده و باعث ثبات نام گذاری می شود. برخی توافقات نام گذاری می شود. برخی توافقات نام گذاری را می توان به صورت زیر تعریف کرد:
نام.فامیلی مثل John.Doe
اولین حرف نام + فامیلی مثل JDoe
فامیلی + حرف اول نام مثل DoeJ
می توانید در دوره های مایکروسافت آموزش ویندوز سرور نام کاربر را با ایمیل او یکی بگیرید. این باعث می شود که کاربران نام کاربری خود را فراموش نکنند. روشی که برای نام گذاری انتخاب می کنید باید مورد قبول سازمان شما نیز باشد. نام های کاربری باید طوری تعریف شود که به خاطر سپردن آن ها آسان باشد.
پسورد
به هر اکانت کاربری یک پسورد (رمز واژه) داده می شود. پسوردها تضمین می کند که تنها کاربران مجاز به شبکه دسترسی خواهند داشت.
برای امکان دسترسی به شبکه در آموزش ویندوز سرور 2008 ، هر کاربر باید خود را با نام کاربری و پسوردی که فقط خودش می داند معرفی کند.
پس از ورود به شبکه کاربر می تواند به منابعی که از طریق کلید تعریف شده است دسترسی داشته باشد. در صورتی که کاربر بخواهد به منابعی مثل فایل های اشتراکی دست پیدا کند و برای این کار مجوز نداشته باشد یک پیغام خطای Access Denied یا عدم دسترسی دریافت خواهد کرد.
مشخصات اکانت کاربر
اکانت کاربران دامنه علاوه بر نام کاربری و پسورد شامل مشخصات دیگری مثل محل کار ، شماره تماس دفتر کار و آدر س ایمیل نیز می باشد. این فیلد ها در دوره های مایکروسافت آموزش ویندوز سرور توسط برنامه های گوناگونی مثل Microsoft Exchange Server ، Office Communications Server و SharePoint مورد استفاده قرار گرفته و منتشر می گردد. برخی از این مشخصات در زیر می آید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر