۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

دوره شبکه رایانش ابری سیار 1

مروری بر رایانش ابری سیار
افزایش محبوبیت برنامه های کاربردی موبایل و رشد روزافزون درخواست کاربران باعث شده است تا محدودیت منابع موجود در این گونه سیستمها بیش از پیش نمود پیدا نماید. همکاری بین دستگاه های سیار و رایانش ابری بخشی از این مشکلات را برطرف نموده است. رایانش ابری ارائه دهنده یک فرصت جدید برای توسعه برنامه های کاربردی سیار می باشد و به دستگاه های سیار این امکان را می دهد تا یک لایه بسیار نازکی را برای برنامه های کاربردی کاربر حفظ کنند و سربار محاسبات و پردازش را به سمت محیط مجازی شیفت دهند. رایانش ابری سیار یکی از اصلی ترین زمینه های فن آوری سیار در آینده می باشد؛ چرا که در آموزش دوره شبکه این موضوع هم مزایای پردازش سیار و هم رایانش ابری را دارد که منجر به ارائه سرویس های بهینه برای کاربران می شود. این گزارش، مروری بر این سیستم نوظهور و چالش های مربوط به آن دارد.

دوره شبکه

با ظهور تکنولوژی محاسبات ابری یا رایانش ابری (Cloud Computing) در سالهای 2006 و 2007 یک سبک جدید از دسترسی به منابع و انجام محاسبات به صورت پویا، مقیاس پذیر و مجازی بر روی اینترنت ارائه شده است. محاسبات ابری در دنیای امروز امکان ارائه سیستم عامل های توزیع شده بر روی اینترنت، برنامه های کاربردی مختلف و فضای ذخیره سازی را فراهم نموده، که این امر صرفه جویی در هزینه، در دسترس بودن بالای منابع و مقیاس پذیری آسان آن ها را موجب شده است.
دوره شبکه
ماشین های هوشمند نظیر گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و رایانه های قابل حمل به عنوان یکی از بخش های ضروری زندگی امروزه شناخته شده و مناسب ترین راه جهت ایجاد ارتباط بدون محدودیت زمانی و مکانی می باشد؛ محدودیت های موجود در این نوع دستگاه ها نظیر طول عمر باتری، حافظه محدود و پهنای باند کم، چالش هایی در ارتباط با استفاده از این تکنولوژی، و مانعی بر سر راه کیفیت سرویس کاربران می باشد که با ظهور مفهوم جدید رایانش ابری به عنوان یک تکنولوژی با پتانسیل بالا فصل جدیدی در ارائه خدمات این نوع دستگاه ها گشوده شد. استفاده از رایانش ابری سیار یک پارادایم جدید برای برنامه های کاربردی تلفن همراه است که به موجب آن بسیاری پردازش ها و ذخیره سازی داده ها به صورت متمرکز در ابر واقع می شود. با رشد فزاینده برنامه های کاربردی موبایل و حمایت رایانش ابری از سرویس های متنوع برای کاربران این دستگاه ها، رایانش ابری سیار به عنوان تجمیع تکنولوژی موبایل با محاسبات ابری معرفی گردید و انواع جدیدی از برنامه ها و سرویس ها را برای کاربران به ارمغان آورد که به کمک آن می توان سرویس های مناسب تری را بدون تاخیر (Delay)، با امنیت بالا (Privacy) و اطمینان دسترسی مناسب (Service Reliability) ارائه کرد. این تکنولوژی (Mobile Cloud Computing) مدت کوتاهی پس از ظهور محاسبات ابری مطرح گردید و به عنوان یک تجارت مفید و سودمند هم مورد توجه دنیای علم و صنعت و شرکت ها و موسسات قرار گرفت بطوریکه پیش بینی می شود تا سال 2017 بازار این سرویس تا حدود 68 میلیارد دلار رشد خواهد داشت.
در دوره شبکه در رایانش ابری سیار ذخیره سازی و پردازش داده ها در خارج از خود دستگاه انجام می شود و نتیجه آن در اختیار کاربران قرار می گیرد.
MCC یک تکنولوژی بکار گرفته شده در موبایل می باشد که از مزایای تکنولوژی ابری نیز بهره مند است و سرویس های بهینه را در تجارت (M-Commerce) آموزش (M-Learning) و مراقبت سلامتی افراد (M-Health Care) ارائه می کند و در سایر رشته ها نیز بهره برداری از آن روبه افزایش است. از آنجائیکه این تکنولوژی زیر مجموعه ای از محاسبات ابری است و مشخصات آن را به ارث می برد برای آشنایی بیشتر، ابتدا ساختار و مفاهیم محاسبات ابری را بیان نموده و سپس مطالبی در خصوص تکنولوی رایانش ابری سیار ارائه می گردد و در مورد برخی مسایل موجود در این زمینه صحبت می شود.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید دوره آموزش شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

آموزش شبکه دنیا به سوی اتوماسیون شدن می رود 1

آموزش شبکه

دنیا به سمت اتوماسیون شدن پیش می رود
شما یک ایالت را با فناوری منازل اتوماسیونی تصور کنید، و این را هم در نظر داشته باشید که بسیاری از محصولات و تکنیک ها برای استفاده در SME به عنوان محیط های خانگی مفید خواهند بود. این موضوعی است که به خودی خود زمانی که من آن را مطرح می کنم  بازخورد های زیادی را در آموزش شبکه دارد، پس من حدس می زنم که اکثر افراد مقداری به این فناوری علاقه دارند ولی اگر شما علاقه زیادی به آن ندارید شاید با مسائل و پیچیدگی های گوناگونی رو به رو شوید.
آموزش شبکه
برای مثال در آموزش شبکه، شما بسیاری از استانداردها را می بینید Z-Wave، LightwaveRF X10 و ... که هرکدام از این استاندارد ها توسط تعداد زیادی از کارخانه های سازنده رعایت و پشتیبانی شده اند. در بالای این استانداردها هم، یک سری نسخه های تخصصی توسط سازنده ها منتشر می شود. پس اگر فکر می کنید که این فناوری اصلاً گیج کننده نیست، برای این که نظر شما عوض شود، برخی از محصولات از غول های تولیدی مانند سامسونگ (محصول SmartThings) و اپل (homekit) موجود هستند، که اخیراً هم به فضای اتوماسیون وارد شده اند، پس نگاهی به این محصولات و ویژگی های آنها بیاندازید. گزینه های موجود واقعاً گیج کننده هستند، پس تعجب نکنید اگر می بینید که مردم با دیدن و برخورد با آنها راه خود را می کشند و می روند. دستگاه من این گونه عمل می کند: تصمیم بگیر که می خواهی چکاری انجام دهی، آنگاه یک راه درست و قابل اعتماد ولی کم هزینه برای انجام آن پیدا کن. به استانداردها توجهی نکن و دستگاهی را پیدا کن که به خوبی کار کند، تا این که وقتی دو سال بعد از آن که یک دستگاه جدیدتر وارد بازار شد، اشک شما جاری نشود و مجبور به ارتقاء دستگاه خود نشوید.
من اخیراً تصمیم گرفته ام که با دستگاه های تولید شده توسط کمپانی Energenie کار کنم. برخلاف بعضی از کیت هایی که من در موردشان مطلب نوشته ام، این سازنده مانند Public Relation Agency (آژانس روابط عمومی) محصولات را برای من ارسال نمی کرد. من باید به بیرون می رفتم و محصولات آن را از جیب خودم می خریدم. شما کمپانی های بسیاری را پیدا خواهید کرد که پریزهای برق می فروشند، که شما را قادر به استفاده از وسایل برقی مانند لامپ، و اتصال آنها از طریق این پریزها به جریان برق، از طریق آداپتور های مخصوصی می کنند و ازاین طریق می توانید وسایل برقی خود را حتی از طریق کنترل از راه دور، روشن یا خاموش کنید.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 8

دوره های مایکروسافت

16-چرا به action center دسترسی نداریم؟
یکی دیگر از باگ های ویندوز 10 این است که وقتی به سمت راست صفحه می روید تا action center را باز کنید هیچ اتفاقی نمی افتد! در واقع این قسمت در بین چندین میان بر پنهان شده و اگر با لپ تاپ باشید این وضعیت کمی اذیت کننده است. یک راهکار آسان برای حل این مساله این است که راست کلیک کنید به قسمت properties رفته و سپس turn system icons on or off  را بزنید و همه چیز را off کنید ازجمله action center و سپس آن را on کرده. به این صورت action center به زندگی ادامه خواهد داد!
17-اینترنت اکسپلورر کجا رفته است؟
اولین سوالی که در آموزش دوره های مایکروسافت به ذهن می رسد این است که چرا اج در ویندوز 10 برتری دارد؟ اما اگر اینترنت اکسپلورر 11 برای شما راحتتر است می توانید همچنان از آن استفاده کنید. ie را تایپ کنید و شروع به استفاده از آن کنید.
18-چرا کورتانا کار نمی کند؟
دوره های مایکروسافت
بخاطر یک نقص عجیب کورتانا خارج از باکسش در دوره های مایکروسافت کار نمی کند. روی قسمت جستجو کلیک کرده و settings cog را انتخاب کنید. اگر پیغامی مبنی بر اینکه کورتانا برای منطقه ای که شما در آن قرار دارید در دسترس نیست (مثلاً UK تحت پوشش است) آنگاه ابتدا به settings رفته و time and language را انتخاب کنید و را انتخاب کنید و region and language در سمت چپ و English united kingdom را انتخاب کنید و option و روی download under speech کلیک کرده و اینکار را برای language pack نیز تکرار کنید. اگر در دسترس بود صبر کنید تا دانلود تمام شود و سپس سیستم را دوباره راه اندازی کنید. زمانی که PC بوت شد دوباره در قسمت جستجو settings cog را تایپ کنید و حالا کورتانا فعال است.
اگر نمی توانید دوباره به region and language بروید و کشور و منطقه خود را تغییر دهیدunited states  می توانید add language را زیر language بزنید English (united states) را پیدا کرده و آن را نصب کنید. وقتی کورتانا را فعال کردید سپس همه تنظیمات را به uk.english برگردانید و دوباره راه اندازی کنید و همه چیز کار خواهد کرد.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 7

دوره های مایکروسافت

14-چطور onedrive را مشابه با ویندوز 8 تنظیم کنیم؟
دوره های مایکروسافت
یک از ویژگی های محبوب ما onedrive است که در نسخه های قبلی بود. این ها فایل هایی هستند که در فولدرهای onedrive ظاهر می شوند. فایل را باز کنید و در آموزش دوره های مایکروسافت مشاهده می شد که همه دانلودها به طور خودکار دانلود می شوند و اجازه می دهند که فضا را روی PC یا دستگاه هایی که از آن استفاده می کنید را ایجاد کند.
فایل های هوشمند به ویندوز 10 رفته اند. در عوض باید فولدری که می خواهید onedrive به آن سینک شود را انتخاب کنید. البته راه دیگری که می توانید همه چیزهایی که سینک کرده اید را ببینید این است که به سایت onedrive.com بروید.
برای کاربرانی با مشکلات بیشتر از قبیل کارنکردن onedrive مایکروسافت تبدیل حساب ویندوز 10 تان به حساب محلی را پیشنهاد می دهد و بنابراین هر دو حساب یکی می شود. این کار در settings accounts و انتخاب sing inwith a local account instead قابل انجام است. وقتی این کار را انجام دادید به حساب onedrive خود برگردید.
15-  همه فضای دیسک چه شده است؟
اگر ویندوز 10 را از طریق آپگریت نسخه های قبلی ویندوز به دست آورده اید یک مشکل دستی در پس زمینه روی داده است. در دوره های مایکروسافت اگر احساس کردید مشکلی پیش آمده با قطعه مهمی از سخت افزار پشتیبانی نمی شود می توانید ویندوز را به نسخه قبلی باز گردانید و این کار به لطف پوشه ای به اسم windows.old که شامل نصب نسخه قبلی ویندوز است انجام می شود. خبر بد اینکه این پوشه بالای 15 گیگا بایت فضا اشغال می کند که می تواند به بقیه چیزهایی که می خواستید روی کامپیوتر شخصی تان داشته باشید تجاوز کند.
خبر بد دیگر اینکه حتی نمی توانید این پوشه را به سطل زباله ویندوز منتقل کنید چون برای ویندوز تثبیت شده است. برای حذف آن تایپ کنید clean up در قسمت جستجو و روی گزینه بالایی ظاهر شده clean up system files را کلیک کرده و صبر کنید تا ویندوز در درایو سیستم به جستجو مشغول باشد. وقتی previous windows installation را دیدید آن را انتخاب کرده و ok را بزنید و کار تمام است.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
مطالب جدید آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
منبع: http://bartar-network.com/

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 6

دوره های مایکروسافت

12-چرا پسورد وای فای به اشتراک گذاشته می شود؟
اگر با ویندوز 10 کارکرده باشید خواهید دید که چگونه پسورد وای فای شما به اشتراک گذاشته خواهد شد! ویژگی ای که مورد سوال است wi-fisens نامیده می شود و برای همه دستگاه های ویندوز فون قابل شناسایی خواهد بود. هردفعه که به شبکه وایرلس وصل می شوید پسوردی که مایکروسافت ذخیره کرده است برای دیگر دستگاه ها نمایان خواهد شد . حتی برای مخاطبین outlook.com و skype و دوستان فیسبوک نیز نمایان می شود و استراتژی این است که نیازی نباشد برای دوستان در محدوده وای فای دوباره رمز را بازگو کرد. دلیل اینکه میانگین لیست PC Pro آفیس سریع پر می شود این است که تمام دوستان و همکاران و PR مخاطبین و لوله بازکن و رستوران مجاور نیز در این لیست ظاهر می شوند و مایکروسافت این اجازه را که بتوانید بین آن ها انتخاب کنید و اجازه نمایان شدن رمز را فقط به آن ها بدهید را نمی دهد. با این همه در آموزش دوره های مایکروسافت می توانید با رفتن به wi-fi sense گزینه share network with my contacts را غیر فعال کنید زمانی که ابتدا به شبکه وایرلس وصل می شوید اما همه زحمت ویندوز برای چک بازدیدکنندگان صفحه شخصی تان را خودتان به عهده می گیرید و با تغییر ID شبکه وای فای خود شامل output به هدف خود می رسید و همه دستگاه های که به طور خودکار به شما وصل می شوند را کنترل خواهید کرد.
دوره های مایکروسافت
13-چرا لپ تاپ DVD ها را به طور خودکار اجرا نمی کند؟
ویندوز 10 مشکل اساسی برای طرفداران فیلم دارد و شامل کدهای شامل DVD نیست. یعنی باید خودتان این کار را در دوره های مایکروسافت انجام دهید. خبر خوب اینکه اگر آن را آپدیت کنید می تواند DVD ها را اجرا کند و باید آن نرم افزار که کد ها را در بر دارد از windows store خریداری کنید. نسخه ای از ویندوز که همه خواص ویندوز 7 را دارد شامل windows media center و همه نسخه های ویندوز 7 و 8.1 و مدیا سنترهایشان را.
البته مایکروسافت گفته است که همه باید windows media player را خریداری کنند با قیمت 11.59 یورو قبل از 29 جولای 2016 . البته شامل VLC media player است که رایگان است و DVD را نیز اجرا می کند.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

۱۳۹۵ مرداد ۹, شنبه

دوره شبکه نرم افزار مناسب پشیبانی 4

دوره شبکه

Bomgar Cloud برای پشتیبانی از راه دور
اگر امنیت در دسترسی بزرگترین نگرانی شما است، پس Bomgar می تواند بهترین گزینه موجود برای شما باشد. این سیستم دارای کاربردهای فیزیکی، مجازی و ابری است، و به این منظور طراحی شده است که تجارت شما را با محیط امنیت کامل و کنترل غیرقابل تخریب بر روی کارکنان، در کارهایی که انجام می دهند، ترقی دهد.
دوره شبکه
ما برای سیستم پشتیبانی از راه دور، Bomgar Cloud را مورد نقد و بررسی قرار دادیم، که به ما اجازه می دهد از طریق یک آدرس مشخص و اختصاصی (URL) به فضای ابری Vmware خود ورود داشته باشیم. در داخل این فضا می توانیم کاربران جدیدی را در دوره شبکه بسازیم و کارهای مدیریتی در آن انجام دهیم. همین ویژگی بلافاصله نشان می دهد که Bomgar چقدر امن و متمرکز است. تنوع تعداد کنترل هایی که می توانید بر روی این کاربران داشته باشید به شما اجازه می دهد تعیین کنید که کدام یک از افراد در یک جلسه می توانند کاری را انجام دهند و کدام یک از آنها اجازه انجام آن را ندارند. در کنار محدودیت هایی که میتوان برای دستگاه ها تعریف کرد، ما می توانیم همچنین دسترسی یک دستگاه ورودی پیشرفته خاص را ممنوع کنیم، انتقال فایل ها را متوقف کنیم، اجازه به اشتراک گذاشتن مطالب توسط کارکنان را متوقف کنیم، حتی اجرای ارائه ها را متوقف کنیم. اگر بخواهیم همه کارهایی را که می توان در این نرم افزار انجام داد، لیست کنیم، تعداد آنها سر به فلک می کشد. سیاست های این نرم افزار به شما اجازه کنترل ابزارهای پشتیبانی را در خلال یک جلسه می دهد و می توانید انتخاب کنید که کدام یک از افراد اجازه دسترسی به سیستم پشتیبانی از راه دور را داشته باشند. شما همچنین می توانید سیاست های گروهی را برای چندین ارائه دهنده تعریف کنید، که این هم به نوبه خود دارای صدها تنظیمات و کنترل می باشد، هر ارائه دهنده دارای برنامه جداگانه و مختص به خود است. و مشخصات لاگین هر فرد در آموزش شبکه مشخص می کند که تا چه میزان اجازه دسترسی را دارد. این نرم افزار دارای طراحی خیلی خوبی است و دارای قسمت های جداگانه برای نمایش درخواست های پشتیبانی و پیغام های ورودی، افراد حاضر در گروه های دیگر، مشتریان و سیستم ها می باشد. کاربرانی که نیاز به کمک داشته باشند از طریق یک پورتال وب، درخواست خود را ارسال می کنند، و سیستم آنها را در صف قرار میدهد. بسته به نیازهای امنیتی شما، می توانید لیستی از پشتیبان هایی را که در دسترس هستند ببینید و با یک کلیک بر روی هر یک از آنها، Bomgar Jump Client دانلود شده و شما را به یکی از افرادی که پشتیبان کاربران هستند، متصل می کند. پس از پایان کار Jump Client به طور کامل از این ماشین جذف می شود، اما اگر باز هم به متصل شدن به پشتیبان ها نیاز پیدا می کنید می توانید آن را به صورت دائمی نصب کنید. برای مشتریان قدیمی از طرف ادمین، یک حساب از طریق سیستم عامل های ویندوز، OS X (شامل نسخه E1 Capitan) و لینوکس در دسترس این افراد می باشد.
از کاربران خواسته نمی شود که Jump Client را پیکربندی کنند، و این ابزاری است که فقط زمانی که فایل موبوط به نصب ساخته شود، می تواند شما را به متصدی URL به خصوصی متصل کند. سیستم هایی که Jump Client بر روی آنها نصب است، بر روی پورتال پشتیبانی نشان داده خواهند شد، و در این جا پشتیبان ها می توانند با کلیک کردن بر روی آنها یک نشست پشتیبانی را با آنها برقرار کنند. تنظیمات مربوط سیاست های کنترل را می توان به طریق دلخواه قرار داد مثلاً می توان بر روی یکی از گزینه های screensharing،file transfer و full control قرار داد. تمامی اتصالات در دوره شبکه از راه دور توسط AES 256-bit رمزگذاری شده اند و کنسول مورد نظر برای سیستم از راه دور، یک پنجره جدید را باز می کند. این شامل نمایش صفحه و دسترسی به دیگر ابزارها مانند registry editor ، command shell و power or reboot controls می شود. این کنسول می تواند اتصال هایی را برای چندین سیستم باز کند، و ما فهمیدیم که به راحتی می توان بین آنها ارتباط ایجاد کرد. درعین حال، شما می توانید نشستهای خود را ضبط کنید، انتقال دهید و یا بادیگر افراد به اشتراک بگذارید، و با استفاده از screen sharing می توانید ارائه های خود را با چند کاربر انجام دهید. اگر مجاز باشد، کاربران هر زمان که بخواهند می توانند با بستن پنجره پیام های مشتری ها، پشتیبانی را خاتمه دهند.
برای شرکت در دوره های تخصصی شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر اولین و مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
 

آموزش دوره شبکه نرم افزار مناسب پشیبانی 3

آموزش دوره شبکه

نگاه کنید اما دست نزنید
روش پشتیبانی از راه دوری که به صورت ضعیف پیکربندی شده باشد می تواند در پیرامون شبکه شما یک حفره امنیتی را ایجاد کند. کمپانی Trustwave در مراسم سال 2015 خود به نام Global Security Report ادعا کرد که 28 درصد نقص های اطلاعاتی که داشته ناشی از دسترسی امنیتی از راه دور ضعیف بوده است.
باید اطمینان حاصل کنید که فقط کارمندان مجاز می توانند به سیستم ها دسترسی داشته باشند. امنیت در آموزش دوره شبکه یک نکته کلیدی است، و تمامی محصولات موجود در اینجا دارای روش های احراز هویت می باشند. نقاط پایانی شبکه تنها نکات امنیتی مدنظر نیستند: شاید شما بخواهید برای کارهایی که کارمندان شما می کنند، محدودیت ایجاد کنید. تفاوت بسیار زیادی بین screen sharing و  full remote controlوجود دارد، پس به دنبال محصولاتی بگردید که می توانند این کارها را محدود کنند و تنها به افراد خاصی اجازه دسترسی به خود را می دهند.
حال اینکه شما بخواهید که این کارکنان بر سیستم های شما که دارای اطلاعات شخصی یا حساس هستند، کنترل داشته باشند، یک مساله دیگر در دوره آموزش شبکه است: پیامد های آن ممکن است مشکلی برای اعتماد به آنها به وجود نیاورد اما با مقررات حفاظت از اطلاعات، درتضاد می باشد. بنابراین تمامی این چهار محصول می توانند دسترسی را محدود کنند.
پشتیبانی از سیستم عامل
آموزش دوره شبکه
ویندوز یک سیستم عامل رایج در اکثر شغل ها می باشد و در اتصال به ویندوزها 7 و 8.1 و 8 و 10 مشکلی نداشتیم. شاید شما در لیست میهمان، سیستم عامل OS X را بخواهید اما پشتیبانی برای اخرین و جدیدترین نسخه آن یعنی E1 Capitan وجود دارد. Bomger و NetSupport OS X به خوبی عمل کردند، و DameWare از یک نمایشگر موجود در خود به نام VNC Viewer استفاده می کند، اما Netop گفت که این پشتیبانی در دست توسعه است. اکثر نسخه های سیستم عامل لینوکس پشتیبانی می شوند، اما در آموزش شبکه شما نمی توانید دستگاه های iOS مانند iPad و iPhone ها را به صورت از راه دور کنترل کنید: استفاده از برنامه های خصوصی، نقض قوانین و شرایط اپل محسوب می شود. با این حال، شما می توانید از گوشی های iOS خود به عنوان یک پشتیبانی موبایل از نوع میزی استفاده کنید. Bomgar، NetSupport و Netop (کمتر از بقیه) برنامه های رایگانی را ارائه می دهند که می توان از آنها جهت نمایش، اتصال به آنها و سیستم های کنترل از راه دور استفاده کرد.
مسئولیت
اگر سازمانی که شما را پشتیبانی می کند در آموزش دوره شبکه دارای تفاهم نامه معتبر باشد، شما باید مطمئن شوید که محصولی را که انتخاب کرده اید دارای ویژگی های بررسی شده باشد که بتواند تمامی تماس ها، فعالیت ها،چت ها و تصویرها را برای شما فهرست کند. حتی بهتر این است که بتواند تمامی مراحل را ضبط  کند. سیستم پشتیبانی از راه دور صحیح، میتواند به یک شغل رونق ببخشد و تولید را به سرعت بالا ببرد. اگر چه ما ابتدا چند تمرین و آموزش دوره شبکه را هم برای استفاده از آن توصیه می کنیم، تا با این مفهوم آشنا شوید که این سیستم ها برای آسان تر کردن زندگی به وجود آمده اند و نه برای این که شما از طریق آنها جاسوسی کنید.
برای شرکت در دوره شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاوریانه است.
مطالب جدید آموزش شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
منبع: http://bartar-network.com/

آموزش شبکه نرم افزار مناسب پشیبانی 2


آموزش شبکه

دسترسی یا پشتیبانی؟
با در دسترس بودن این همه نرم افزار پشتیبانی رایگان، همه ما وسوسه می شویم که پولی را هزینه نکنیم و از یکی از همین نرم افزارهای رایگان را در آموزش شبکه استفاده کنیم. با این حال، برخی از آنها دارای نقص هایی هستند زیرا اکثر آنها فاقد امنیت کامل، مجوزهای دسترسی ، رسیدگی و خیلی از ویژگی های دیگر هستند.
نرم افزار Chrome Remote Desktop از کمپانی گوگل یک مثال برای این گونه موارد است. این نرم افزار رایگان است، اما هر سیستمی که نیازمند یک حساب گوگل است، باید این نرم افزار را بر روی آن نصب کرد و یک رمز 12 رقمی بین شما و این نرم افزار رد و بدل می شود. استفاده از آن آسان است و فاقد رسیدگی مناسب است و سیستم از راه دور آن کنترل مناسبی را بر سیستم شما ندارد، به علاوه این نرم افزار شما را محدود به استفاده از کنترل از راه دور ساده میکند.
آموزش شبکه
راه حل های خوب برای پشتیبانی از راه دور، در آموزش شبکه به راحتی قابل دسترسی هستند، اما بهتر این است که کمی حرفه ای تر به این بحث نگاه کنید. این نرم افزار ها در کنار Screen sharing و remote control کارهایی مانند انتقال فایل ها و متن ها ، سرویس چت دوطرفه ، ویرایش گر Registry ، و کنترل گر reboot برای سیستم از راه دور را می توانند انجام دهند. برخی از آن ها، در آموزش دوره شبکه زمانی که شما به آنها متصل می شوید، سیستم شما را اسکن کرده و لیست برنامه های نصب شده را به شما نشان می دهند. برخی دیگر این اطلاعات را جمع آوری و سپس ذخیره می کنند تا بتوانند به وسیله آنها سیستم را تجزیه و تحلیل کرده و به شما گزارش دهند. به این فرآیند troubleshooting (عیب یابی) گویند، که در این فرآیند سیستم پشتیبانی بلافاصله نقص سخت افزاری را می فهمد و می داند که چه نرم افزاری بر روی سیستم کاربر نصب شده است.
ماموران مخفی
هر سیستم پشتیبانی از راه دوری نیازمند یک مامور است که برروی آن مستقر باشد، به طریقی این کارمند مرکز پشتیبانی بتواند به سیستم دسترسی داشته باشد و آن را کنترل کند. در بعضی موارد شما باید به صورت دائمی این مورد (agent) را به صورت نصب شده داشته باشید، تا اطلاعات مشکل سیستم ما را کنسول مورد نظر منتقل کند، و این استقرار و کنترل بر سیستم را ساده کند. اگر در دوره آموزش شبکه پشتیبانی را برای تعداد زیادی از سیستم ها نیاز دارید، به دنبال محصولاتی بگردید که دارای این ابزارهای استقرار به صورت از قبل نصب شده باشند. یک مثال خوب NetSupport Manager است، که از ابزار Delopy آن، می توان برای اسکن کردن شبکه و مستقر کردن مامور مورد نظر بر روی سیستم های انتخاب شده استفاده کرد. آنگاه اسکریپت های مرسومی که در آن وجود دارند مشخص می کنند که کدام یک از ویژگی های پشتیبانی در دسترس هستند. اگر دوست ندارید که دائماً  یک agent بر روی سیستم خود داشته باشید، محصولاتی را مدنظر داشته باشید که خود دارای agent هستند. در این صورت agent، فقط در زمان شروع پشتیبانی فعال شده و بعد از آن به صورت خودکار پاک خواهد شد.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
منبع: http://bartar-network.com/

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 5

دوره های مایکروسافت

ویندوز 10
10-چطور به طور خودکار log in کنیم؟
حساب های کاربری مایکروسافت و ویندوز چه از هات میل استفاده کنید چه از outlook.com یا Xbox امنیت بالایی دارند و روز به روز بهتر می شود. وقتی ویندوز 10 را نصب می کنید اطلاعات حسابتان را داده اید و کامپیوتر شخصی تان بسیاری از این جزئیات را دارد پس چرا وقتی می خواهید لاگین کنید باز هم لازم است این اطلاعات را وارد کنید؟
در دوره های مایکروسافت در عمل شاید این روند اذیت کننده باشد. راه حل نسبتاً امن برای این مشکل این است  که به حساب خود وارد شوید و در قسمت settings گزینه sign in و PIN را اضافه کنید. این پین کد باید حداقل 4 کاراکتری باشد. راه دیگر این است که ویندوز 10 را بدون پسورد راه اندازی کنید. هر چند مایکروسافت این راه را پنهان کرده است ولی قابل دسترسی است. محیط جستجو search را باز کرده تایپ کنید CMD سپس در آن تایپ کنید control userpasswords2 و گزینه user must enter a username and password to use this computer را غیر فعال کنید و در آخر ok را بزنید. به این ترتیب دفعه بعدی ویندوز بدون پسورد راه اندازی می شود.
دوره های مایکروسافت
11-چگونه می توانیم یک ویندوز را فعال بخوانیم؟
همه تغییرات استاتیک ویندوز 10 که هنوز در دوره های مایکروسافت مرسوم نشده است (چه فعال چه غیر فعال) دارای یک مربع خالی سفید با نوشته سیاه درون اش است که تشخیص فعال یا غیر فعال بودن ویندوز را مشکل کرده است. این برای کسانی که چندین مانیتور دارند یا دارای DPI بالا که می تواند چندین صفحه را با هم نمایش دهد هستند مشکلاتی را به وجود آورده است. این تغییرات حداقل یک عضو از گروه PC PRO برای روزهایی که تایتل بارها به کار می روند را ایجاد کرده است. بهترین کار این است که کلیک راست کرده و personalise colours را انتخاب کرده و گزینه automatic slider را غیر فعال کنید و رنگ جدیدی انتخاب کنید. رنگ انتخابی شما پیرامون live windows در یک مرز تک پیکسلی پهن قرار خواهد گرفت. در غیر این صورت انتخاب یکی از پنجره ها با کانتراست بالا به شما چهار گزینه در انتخاب رنگ تایتل بار را می دهد. کاربرانی که به insider programme دسترسی دارند گزارش داده اند که ساخت 10525 از ویندوز 10 قابلیت انتخاب رنگ برای قسمت عنوان را داراست.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
مطالب آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز آموزشی دوره های شبکه در خاورمیانه است.

۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

دوره های مایکروسافت آموزش رفع مشکلات ویندوز ده 4

دوره های مایکروسافت

8-چگونه نوار جستجو را از Bing به google تغییر دهیم؟
شواهد در آموزش دوره های مایکروسافت نشان می دهد کهPCPro  آفیس نسبت به 6 سال قبل ارتقا یافته است اما اگر به جستجوی گوگل عادت کرده اید در دستگاه های مختلف می توانید خیلی ساده آن را از آپشن های ویندوز 10 پیدا کنید.
اگر دوست دارید از اج استفاده کنید می توانید روی بیضی گوشه نوار آدرس کلیک کنید و settings را انتخاب کرده و سپس advanced settings بزنید. مربع پایینی برای موتور جستجوی پیش فرض Bing است اما می توانید ام را با گزینه add new تغییر دهید که این در تئوری قابل انجام است نه برای ما! ولی برای حل این مشکل می توانید به هوم پیج موتور جستجوی دلخواه خود (Wikipedia , google , yahoo) رفته و از آنجا این گزینه را اضافه کنید. مثلاً اگر می خواهید گوگل موتور جستجوی شما باشد بهتر است کروم را نصب کنید. در هر حال خوشبختانه بقیه گزینه ها فعال می باشند.
دوره های مایکروسافت
9-کی به روز رسانی های جدید غیر فعال می شوند؟
هدف مایکروسافت در نصب ویندوز 10 این بود که بیلیون ها کاربر سیستم عامل های مایکروسافت بتوانند به راحتی سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند. این برای به روز رسانی خود ویندوز 10 به نسخه های جدید تر نیز کار می کند و همینطور گرفتن نسخه windows 10 IOS. البته در دوره های مایکروسافت این دانلود و به روز رسانی رایگان تا پایان 29 جولای 2016 ادامه خواهد داشت و بعد از آن برای به روز رسانی باید 85 یورو بپردازید.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 3

دوره های مایکروسافت

6-چرا همه ی برنامه ها در منوی استارت قرار ندارند؟
این یکی از مشکلاتی است که امیدواریم مایکروسافت به زودی آن را حل کند. اگر منوی استارت شما بیشتر از 512 آیتم مستقل در بر دارد پس شانس آن را ندارید که با کیلک روی all apps همه آن ها با هم ببینید! اگر از این وضع راضی نیستید به search سر زده و تایپ کنید powershell سپس get – stattapps  measure را بزنید. با این کار تعداد برنامه هایی که دارید نشان داده خواهد شد.
 7-چگونه از راه اندازی خودکار برنامه های از پیش تعریف شده ویندوز مثل اج جلوگیری کنیم؟
دوره های مایکروسافت
 اج مرورگر از پیش تعریف شده ویندوز 10 است و حتی اگر به شدت به کروم و فایر فاکس علاقه دارید باز هم اج بهتر به نظر می رسد و دارای تقریباً یک چهارم میلیون کد کمتر از اینترنت اکسپلورر دارد و نسبت به آن بهتر و استاندارد تر است. همینطور در دوره های مایکروسافت مشاهده شده که با ویندوز 10 عجین شده است و در خیلی موارد سرعت فوق العاده خوبی دارد. با همه این ها اگر از آن راضی نیستید می توانید از گزینه های دیگر مثل Opera یا Midori نیز استفاده کنید. برای جایگزینی به بخش system رفته پنل settings و اپشنDefault Apps روی Web browser کلیک کنید آنگاه قسمتی که به دنبال گزینه های دیگر هستید ظاهر می شود از قبیل windows 10 store.
دوره های مایکروسافت
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
 
 

دوره های تخصصی شبکه امنیت کلمه عبور

دوره های تخصصی شبکه

امنیت کلمه عبور
انتخاب کلمه رمز، بدون توجه به این که کجا قرار است استفاده شود، موضوعی مهم تلقی می شود. چه شما بخواهید از اطلاعات بانکی و خرید آنلاین خود محافظت کنید و یا وارد facebook شوید، انتخاب یک کلمه رمز خوب و ایمن که هیچ کس نتواند آن را حدس بزند همیشه مهم بوده است و اگر شما از برنامه مدیریت کلمه عبور استفاده می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که کلمه عبور مادر شما نیز به اندازه کافی ایمن باشد.
دوره های تخصصی شبکه
انتخاب یک کلمه عبور خوب در آموزش دوره های تخصصی شبکه تنها استفاده از تعدادی کاراکتر و حروف و عدد نیست. بسیار مهم است که از انتخاب هر چیزی که به زندگی شخصی شما گره خورده خودداری کنید. این توصیه بارها و بارها تکرار شده ولی دوباره نیز تکرار می کنیم که هرگز از نام های خانوادگی مانند نام بچه ها، تاریخ تولد، مکان تولد، فیلم های مورد علاقه، کتاب ها یا هر چیز دیگر که قابل حدس زدن باشد، استفاده نکنید. زیرا اگر کسی با دقت facebook یا twitter شما را بررسی کند و اطلاعات شخصی شما را بفهمد، این کلمات عبور را می تواند حدس بزند.
به جای آن تلاش کنید تا کلماتی بی معنا را انتخاب کنید، از کلماتی استفاده کنید که مستقیما به شما و علائق شما ارتباط ندارد. علاوه بر این یک کلمه عبور مناسب باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد و حداقل هشت کاراکتر باشد و اگر شما امنیت بیشتری می خواهید، حتی بهتر است بیشتر از هشت کاراکتر باشد.
زمانی که در دوره های تخصصی شبکه از مدیریت کلمه عبور استفاده می کنید بهتر است به برنامه اجازه دهید تا کلمه رمز شما را انتخاب کند و یا حداقل از پیشنهادات آن استفاده کنید و آن را تغییر دهید. به این ترتیب شما کلمه رمزی خواهید داشت که حدس زدن آن برای دیگران سخت خواهد بود.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز آموزش شبکه و آموزش امنیت شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

آموزش شبکه نرم افزار مدیریت پسورد Norton Identify Safe

آموزش شبکه

Norton Identify Safe
Identitysafe.norton.com
آموزش شبکه
 
Norton Identify Safe یکی از محبوبترین مجموعه ها بین آنتی ویروس ها و سیستم امنیت اینترنتی است و مزایای آن برای همگان آشکار است و هنوز هم ابزاری ایمن برای ذخیره اطلاعات و همگام کردن آنها با چند دستگاه همانند PC، تبلت و تلفن در آموزش شبکه می باشد. این ابزار درباره وب سایت های نامطمئن به شما هشدار می دهد، تهدیدات بالقوه را مسدود می کند و اطلاعات شما را در برنامه مطمئن و رمز گذاری شده vault ذخیره می کند.
این ابزار توسط شرکت Symantec ارائه شده است. در آموزش شبکه شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای آن را دانلود و استفاده کنید. این ویژگی عالی است. برنامه های رایگان آن برای موبایل نیز موجود است، بنابراین شما می توانید بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه خود از آنها استفاده کنید. برنامه های زیادی در زمینه مدیریت کلمات عبور وجود دارند که شما می توانید بین آنها انتخاب کنید. اما ابزارهایی که در این مقاله معرفی کردیم جزو بهترین ها می باشند و اگر شما در جستجوی نقطه شروع هستید، این ابزارها شروع خوبی هستند و احتمالا به برنامه ای مهم در PC شما تبدیل می شوند. بنابراین دیگر اطلاعات شخصی و کلمات عبور مهم خودتان را در معرض خطر قرار ندهید و برای داشتن یک ابزار خوب در زمینه مدیریت کلمات عبور عجله کنید.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

آموزش دوره شبکه نرم افزار 1Password و RoboForm

1Password
Agilebits.com
آموزش دوره شبکه
 1Password یکی دیگر از برنامه های مدیریت کلمه رمز می باشد که بر ذخیره سازی داخلی تمرکز دارد و آن یکی از بهترین برنامه های موجود در این زمینه می باشد. رابط گرافیکی آن استفاده از آن را ساده کرده است، این ابزار در نزدیکی با همه مرورگرها ترکیب بی نقصی دارد و در نتیجه کار با آن برای همه مناسب است.
این برنامه مدیریت رمز عبور ابزاری درجه یک محسوب می شود و دارای سیستمی قوی از پیشنهادات در زمینه ساختن کلمه رمز می باشد و هم چنین دارای قابلیت هایی چون کیف دیجیتالی برای اطلاعات بانکی، حفاظت از مدارک ذخیره شده، قابلیت توجه به کلمه رمز و ویژگی های دیگری نیز می باشد. شما حتی می توانید به جای استفاده از رشته تصادفی الگوریتم برنامه ، رمز پیشنهاد شده را در آموزش دوره شبکه سازماندهی کنید.
قابلیت ذخیره سازی داخلی، کاربران زیادی را خوشحال می کند، اما اگر شما ترجیح می دهید که آنلاین کار کنید، 1Password این امکان را به شما می دهد. هم چنین می توانید از خدماتی نظیر Dropbox استفاده کنید تا کلمات عبور و قابلیت برنامه را در چند دستگاه به اشتراک بگذارید.
RoboForm
www.roboform.com
دوره آموزش شبکه
RoboForm یکی از قدیمی ترین ابزارهای مدیریت کلمه رمز، در زمینه مدیریت کلمات عبور و تکمیل فرم تخصص دارد. این ابزار دارای رابط کاربری ساده و رمزگذاری محکم کلمات عبور می باشد. اطلاعات شما می تواند به صورت داخلی ذخیره شود یا با خدمات آنلاین همگام سازی شود و شما می توانید کل برنامه را همراه خودتان روی یک USB حمل کنید. این ابزار چندین حساب را پشتیبانی می کند. بنابراین با یک برنامه می توان اطلاعات امنیتی کل خانواده را ذخیره کرد.
RoboForm دارای مزیت قرار گرفتن در طول زمان می باشد یعنی به عنوان یکی از قدیمی ترین ابزارهای مدیریت کلمه رمز، درطول زمان مورد آزمایش قرارگرفته و در طی سال ها اصلاح شده است، در نتیجه به برنامه ای عالی برای محافظت از کلمات عبور تبدیل شده است. ورود به آن تا ده بار رایگان است، اما اگر می خواهید بیشتر از این وارد برنامه شوید، باید نسخه RoboForm Everywhereرا بخرید.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز آموزش شبکه و برگزار کننده دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

دوره شبکه نرم افزار مدیریت پسورد KeePass

دوره شبکه

KeePass

KeepPass.info
اگرچه این برنامه نام عجیبی دارد اما آن یکی دیگر از ابزارهای خوب در زمینه مدیریت کلمه رمز می باشد. اما برخلاف LastPass، این برنامه یک برنامه منبع باز است که کاملا رایگان می باشد. بنابراین شما می توانید از همه امکانات آن در دوره شبکه استفاده کنید بدون آن که مجبور به پرداخت هزینه ای باشید.
برای کاربرانی که درباره ذخیره کلمات عبور و اصطلاحات خود روی یک سرور راه دور نگران هستند (همان گونه که LastPass و برنامه های دیگر این کار را انجام می دهند) این برنامه گزینه ای جذاب می باشد، زیرا در آموزش دوره شبکه میبینیم که آن اطلاعات شما را در یک پایگاه اطلاعاتی رمز گذاری شده و داخلی ذخیره می کند. بنابراین شما کنترل و مالکیت کلی برای اطلاعات خودتان را دارا می باشید.
دوره شبکه
ویژگی مهم دیگر در KeepPass ماهیت قابل حمل بودن آن است، زیرا این برنامه روی هر وسیله ای مانند USB ذخیره می شود و می توانید آن را با خود هر کجا ببرید. KeepPass در آموزش دوره شبکه به ساختن کلمه رمز نیز کمک می کند و قابلیت ورود اتوماتیک به آن در همه ویندوزها و مرورگر ها کار می کند و برای پرکردن اتوماتیک فرم ها قابلیت بیشتری را نسبت به سایر برنامه هایی که با آن رقابت می کنند، دارا می باشد.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس حاصل نمایید.
مطالب آموزش شبکه را درو وب سایت برتر مطالعه نمایید.
آموزشگاه برتر اولین برگزار کننده ی دوره شبکه در خاورمیانه است.

آموزش شبکه نرم افزار مدیریت پسورد LastPass

LastPass
Lastpass.com
LastPass به عنوان یکی از بهترین برنامه های مدیریت کلمه عبور مطرح است و کاملا واضح است که چرا. این برنامه جزو یکی از برنامه های قدرتمند در این زمینه همراه با ویژگی های بسیار می باشد و به دو صورت رایگان و پولی موجود است. این برنامه دارای اختیارات زیادی است و تقریبا همه قابلیت هایی که کاربران خانگی در آموزش شبکه به دنبال آن هستند را دارد. LastPass علاوه بر ذخیره کلمات رمز و استفاده از آنها برای پر کردن اتوماتیک فرم های آنلاین، دارای ویژگی های خوب امنیتی می باشد که شما را از بابت امنیت مجموعه کلمات رمزتان مطمئن می کند.
آموزش شبکه
ویژگی هایی مثل احراز هویت، استفاده از Google Authentication یا فناوری Yubikey و USB. ویژگی بعدی برای حفاظت از اطلاعات LastPass، تبدیل درایو USB به کلیدی سخت افزاری است که برای بازکردن برنامه استفاده می شود. این برنامه دارای ویژگی بازبینی کلمه عبور نیز می باشد، به این صورت که اگر کلمه عبوری به خطر بیافتد، آن به صورت اتوماتیک کلمه عبور آن خدمت را عوض می کند. بنابراین حتی بعد از حمله نیز شما را محافظت می کند.
در طول زمان LastPass تحت اصلاحات زیادی قرار گرفته است و اکنون آن در آموزش شبکه دارای یک رابط کاربری ساده وشفاف است. نسخه رایگان آن برای کاربران خانگی مناسب است. نسخه پولی آن نیز که دارای برخی گزینه های پیشرفته است از گوشی های موبایل پشتیبانی می کند.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش دوره شبکه را در وب سایت آموزشگاه شبکه برتر مطالعه کنید.

آموزش دوره شبکه امنیت داخلی پسوردها

امنیت داخلی
اگر کاربر ویندوز هستید هم اکنون به برخی از برنامه های مدیریت کلمات رمز دسترسی دارید. برنامهWindows 8 Credential Manager انواع مدارک شما مانند کلمات عبور را ذخیره می کند و زمانی که به آن نیاز دارید و باید به حافظه خود فشار آورید، آنها را به شما نشان می دهد. Credential Manager مدارک حساب های داخل سیستم و آنلاین را ذخیره می کند (مانند اطلاعات برنامه Metro) و شما به آسانی می توانید در آموزش دوره شبکه این اطلاعات را کنترل کنید و هرچیزی که نیاز ندارید را پاک کنید. این برنامه انتخاب مناسبی است اما مانند بسیاری از ابزارهای داخل ویندوز ویژگی های زیادی ندارد، بنابراین شما باید به برنامه ای تخصصی تر توجه کنید. گفته می شود که ابزارهای مفید و راحتی نیز به صورت درون برنامه ای موجودند، مانند آنهایی که در مرورگر ها وجود دارند. برای مثال Firefox گزینه ای دارد که در آن پیشنهاد می دهد کلمات رمز به خاطر سپرده شوند و گاهی برای برخی سایت ها استثنا نیز قائل می شود. بنابراین اطلاعات برخی سایت ها هرگز به خاطر سپرده نمی شود. این ویژگی برای سایت های حساس مانند بانک ها بسیار مفید می باشد. هم چنین با استفاده از کلمه رمز مادر، دیگر کلمات رمز نیز محافظت می شوند و در نتیجه لایه محافظت بیشتری به امنیت اضافه می شود.
آموزش دوره شبکه
مرورگر های دیگر مانند Chrome نیز ابزار مدیریت کلمات رمز را در دوره شبکه میبینیم که دارا می باشند. زمانی که شما وارد اینترنت می شوید، این ابزار با برنامه هایی که در برگیرنده مدارک شما می باشند، سازگار می شوند. اما اگر شما در جستجوی بهترین سطح امنیت و با ویژگی های زیاد هستید، باید نگاهی به برنامه های کامل و مخصوص این کار بیاندازید.
دوره شبکه
بهترین برنامه های مدیریت کلمات عبور
اکنون بیایید بهترین برنامه ها در زمینه مدیریت کلمه عبور را بررسی کنیم، ما همه این برنامه ها را در قسمت بعدی آموزش شبکه به شما پیشنهاد می کنیم و آنها شما را مطمئن می کند که کلمات رمز شما محفوظ و ایمن هستند .
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
مطالب آموزش دوره شبکه را در وب سایت آموزشگاه شبکه برتر مطالعه کنید.
آموزشگه برتر اولین برگزار کننده دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.