۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

آموزش دوره شبکه نرم افزار 1Password و RoboForm

1Password
Agilebits.com
آموزش دوره شبکه
 1Password یکی دیگر از برنامه های مدیریت کلمه رمز می باشد که بر ذخیره سازی داخلی تمرکز دارد و آن یکی از بهترین برنامه های موجود در این زمینه می باشد. رابط گرافیکی آن استفاده از آن را ساده کرده است، این ابزار در نزدیکی با همه مرورگرها ترکیب بی نقصی دارد و در نتیجه کار با آن برای همه مناسب است.
این برنامه مدیریت رمز عبور ابزاری درجه یک محسوب می شود و دارای سیستمی قوی از پیشنهادات در زمینه ساختن کلمه رمز می باشد و هم چنین دارای قابلیت هایی چون کیف دیجیتالی برای اطلاعات بانکی، حفاظت از مدارک ذخیره شده، قابلیت توجه به کلمه رمز و ویژگی های دیگری نیز می باشد. شما حتی می توانید به جای استفاده از رشته تصادفی الگوریتم برنامه ، رمز پیشنهاد شده را در آموزش دوره شبکه سازماندهی کنید.
قابلیت ذخیره سازی داخلی، کاربران زیادی را خوشحال می کند، اما اگر شما ترجیح می دهید که آنلاین کار کنید، 1Password این امکان را به شما می دهد. هم چنین می توانید از خدماتی نظیر Dropbox استفاده کنید تا کلمات عبور و قابلیت برنامه را در چند دستگاه به اشتراک بگذارید.
RoboForm
www.roboform.com
دوره آموزش شبکه
RoboForm یکی از قدیمی ترین ابزارهای مدیریت کلمه رمز، در زمینه مدیریت کلمات عبور و تکمیل فرم تخصص دارد. این ابزار دارای رابط کاربری ساده و رمزگذاری محکم کلمات عبور می باشد. اطلاعات شما می تواند به صورت داخلی ذخیره شود یا با خدمات آنلاین همگام سازی شود و شما می توانید کل برنامه را همراه خودتان روی یک USB حمل کنید. این ابزار چندین حساب را پشتیبانی می کند. بنابراین با یک برنامه می توان اطلاعات امنیتی کل خانواده را ذخیره کرد.
RoboForm دارای مزیت قرار گرفتن در طول زمان می باشد یعنی به عنوان یکی از قدیمی ترین ابزارهای مدیریت کلمه رمز، درطول زمان مورد آزمایش قرارگرفته و در طی سال ها اصلاح شده است، در نتیجه به برنامه ای عالی برای محافظت از کلمات عبور تبدیل شده است. ورود به آن تا ده بار رایگان است، اما اگر می خواهید بیشتر از این وارد برنامه شوید، باید نسخه RoboForm Everywhereرا بخرید.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز آموزش شبکه و برگزار کننده دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر