۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

ویندوز ۱۰ در آموزش مایکروسافت

اشکالات وان درایو
این مشکل تنها مربوط به افرادی است که از وان درایو در ویندوز ۸٫۱ استفاده می کنند و اطلاعات زیادی را در آن قرار داده اند. اما افرادی که از وان درایو در ویندوز ۷ و ۸ استفاده می کردند ، در ویندوز ۱۰ در آموزش مایکروسافت با مساله خاصی مواجه نخواهد بود. اگر شما عادت کرده بودید که همه فایل های وان درایو خود را در مرورگر فایل ویندوز ۸٫۱ ببینید ، در ویندوز ۱۰ در آموزش مایکروسافت شوکه می شوید. زیرا در این ویندوز باید انتخاب کنید که قادر به مشاهده کدام پوشه ها در بخش File Explorer باشید. ضمن اینکه بعد از انتخاب پوشه های خود ، سایر پوشه ها در File Explorer و دیگر جاها قابل دسترس نیستند و برای مشاهده آن ها باید به سایت وان درایو بروید. خب این وضعیت می تواند مشکلاتی ایجاد کند.
مشکلات مربوط به دی وی دی پلیر نبود مدیاسنتر
حذف نرم افزار چندرسانه ای مدیا سنتر در ویندوز ۱۰ در آموزش مایکروسافت، موجب برخی نارضایتی ها شده و مایکروسافت با سختگیری زیاد ، کاری کرده که این نرم افزار به هیچ وجه بر روی سیستم عامل جدیدش قابل نصب نباشد. جالب اینکه حتی با بازگشت به ویندوز ۷ هم نمی توان این نرم افزار را به سیستم عامل بازگرداند.
علت این کار مجبور کردن کاربران به استفاده از دیگر محصولات این شرکت و از جمله کنسول بازی ایکس باکس است. اما باید توجه داشت که کاربران ویندوز حق انتخاب های دیگری هم دارند و شاید مایکروسافت با تلاش برای تحمیل روشی خاص به کاربرانش ، آن ها را فراری دهد.
مساله خیلی عجیب دیگر ، عدم امکان پخش دی وی دی با استفاده از ویندوز ۱۰ در آموزش مایکروسافت است که مشخص نیست چنین ایده عجیبی از کجا به ذهن طراحان ویندوز یاد شده خطور کرده است !!
عدم تنوع App ها
آموزش مایکروسافت
اگر شما به استفاده از هزاران هزار برنامه یا App در محیط دیگر سیستم عامل های همراه و رومیزی عادت کرده اید ، برنامه های محدود ویندوز ۱۰ ، شما را راضی نخواهند کرد. این مشکل در تمامی نسخه های ویندوز ۱۰ در آموزش مایکروسافت برای کامپیوترهای ثابت و تلفن همراه وجود دارد و برنامه های موجود در فروشگاه آنلاین ویندوز هم چندان متنوع نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر