۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 8

دوره های مایکروسافت

16-چرا به action center دسترسی نداریم؟
یکی دیگر از باگ های ویندوز 10 این است که وقتی به سمت راست صفحه می روید تا action center را باز کنید هیچ اتفاقی نمی افتد! در واقع این قسمت در بین چندین میان بر پنهان شده و اگر با لپ تاپ باشید این وضعیت کمی اذیت کننده است. یک راهکار آسان برای حل این مساله این است که راست کلیک کنید به قسمت properties رفته و سپس turn system icons on or off  را بزنید و همه چیز را off کنید ازجمله action center و سپس آن را on کرده. به این صورت action center به زندگی ادامه خواهد داد!
17-اینترنت اکسپلورر کجا رفته است؟
اولین سوالی که در آموزش دوره های مایکروسافت به ذهن می رسد این است که چرا اج در ویندوز 10 برتری دارد؟ اما اگر اینترنت اکسپلورر 11 برای شما راحتتر است می توانید همچنان از آن استفاده کنید. ie را تایپ کنید و شروع به استفاده از آن کنید.
18-چرا کورتانا کار نمی کند؟
دوره های مایکروسافت
بخاطر یک نقص عجیب کورتانا خارج از باکسش در دوره های مایکروسافت کار نمی کند. روی قسمت جستجو کلیک کرده و settings cog را انتخاب کنید. اگر پیغامی مبنی بر اینکه کورتانا برای منطقه ای که شما در آن قرار دارید در دسترس نیست (مثلاً UK تحت پوشش است) آنگاه ابتدا به settings رفته و time and language را انتخاب کنید و را انتخاب کنید و region and language در سمت چپ و English united kingdom را انتخاب کنید و option و روی download under speech کلیک کرده و اینکار را برای language pack نیز تکرار کنید. اگر در دسترس بود صبر کنید تا دانلود تمام شود و سپس سیستم را دوباره راه اندازی کنید. زمانی که PC بوت شد دوباره در قسمت جستجو settings cog را تایپ کنید و حالا کورتانا فعال است.
اگر نمی توانید دوباره به region and language بروید و کشور و منطقه خود را تغییر دهیدunited states  می توانید add language را زیر language بزنید English (united states) را پیدا کرده و آن را نصب کنید. وقتی کورتانا را فعال کردید سپس همه تنظیمات را به uk.english برگردانید و دوباره راه اندازی کنید و همه چیز کار خواهد کرد.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر