۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

دوره های مایکروسافت آموزش رفع مشکلات ویندوز ده 4

دوره های مایکروسافت

8-چگونه نوار جستجو را از Bing به google تغییر دهیم؟
شواهد در آموزش دوره های مایکروسافت نشان می دهد کهPCPro  آفیس نسبت به 6 سال قبل ارتقا یافته است اما اگر به جستجوی گوگل عادت کرده اید در دستگاه های مختلف می توانید خیلی ساده آن را از آپشن های ویندوز 10 پیدا کنید.
اگر دوست دارید از اج استفاده کنید می توانید روی بیضی گوشه نوار آدرس کلیک کنید و settings را انتخاب کرده و سپس advanced settings بزنید. مربع پایینی برای موتور جستجوی پیش فرض Bing است اما می توانید ام را با گزینه add new تغییر دهید که این در تئوری قابل انجام است نه برای ما! ولی برای حل این مشکل می توانید به هوم پیج موتور جستجوی دلخواه خود (Wikipedia , google , yahoo) رفته و از آنجا این گزینه را اضافه کنید. مثلاً اگر می خواهید گوگل موتور جستجوی شما باشد بهتر است کروم را نصب کنید. در هر حال خوشبختانه بقیه گزینه ها فعال می باشند.
دوره های مایکروسافت
9-کی به روز رسانی های جدید غیر فعال می شوند؟
هدف مایکروسافت در نصب ویندوز 10 این بود که بیلیون ها کاربر سیستم عامل های مایکروسافت بتوانند به راحتی سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند. این برای به روز رسانی خود ویندوز 10 به نسخه های جدید تر نیز کار می کند و همینطور گرفتن نسخه windows 10 IOS. البته در دوره های مایکروسافت این دانلود و به روز رسانی رایگان تا پایان 29 جولای 2016 ادامه خواهد داشت و بعد از آن برای به روز رسانی باید 85 یورو بپردازید.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر