۱۳۹۵ مرداد ۹, شنبه

آموزش دوره شبکه نرم افزار مناسب پشیبانی 3

آموزش دوره شبکه

نگاه کنید اما دست نزنید
روش پشتیبانی از راه دوری که به صورت ضعیف پیکربندی شده باشد می تواند در پیرامون شبکه شما یک حفره امنیتی را ایجاد کند. کمپانی Trustwave در مراسم سال 2015 خود به نام Global Security Report ادعا کرد که 28 درصد نقص های اطلاعاتی که داشته ناشی از دسترسی امنیتی از راه دور ضعیف بوده است.
باید اطمینان حاصل کنید که فقط کارمندان مجاز می توانند به سیستم ها دسترسی داشته باشند. امنیت در آموزش دوره شبکه یک نکته کلیدی است، و تمامی محصولات موجود در اینجا دارای روش های احراز هویت می باشند. نقاط پایانی شبکه تنها نکات امنیتی مدنظر نیستند: شاید شما بخواهید برای کارهایی که کارمندان شما می کنند، محدودیت ایجاد کنید. تفاوت بسیار زیادی بین screen sharing و  full remote controlوجود دارد، پس به دنبال محصولاتی بگردید که می توانند این کارها را محدود کنند و تنها به افراد خاصی اجازه دسترسی به خود را می دهند.
حال اینکه شما بخواهید که این کارکنان بر سیستم های شما که دارای اطلاعات شخصی یا حساس هستند، کنترل داشته باشند، یک مساله دیگر در دوره آموزش شبکه است: پیامد های آن ممکن است مشکلی برای اعتماد به آنها به وجود نیاورد اما با مقررات حفاظت از اطلاعات، درتضاد می باشد. بنابراین تمامی این چهار محصول می توانند دسترسی را محدود کنند.
پشتیبانی از سیستم عامل
آموزش دوره شبکه
ویندوز یک سیستم عامل رایج در اکثر شغل ها می باشد و در اتصال به ویندوزها 7 و 8.1 و 8 و 10 مشکلی نداشتیم. شاید شما در لیست میهمان، سیستم عامل OS X را بخواهید اما پشتیبانی برای اخرین و جدیدترین نسخه آن یعنی E1 Capitan وجود دارد. Bomger و NetSupport OS X به خوبی عمل کردند، و DameWare از یک نمایشگر موجود در خود به نام VNC Viewer استفاده می کند، اما Netop گفت که این پشتیبانی در دست توسعه است. اکثر نسخه های سیستم عامل لینوکس پشتیبانی می شوند، اما در آموزش شبکه شما نمی توانید دستگاه های iOS مانند iPad و iPhone ها را به صورت از راه دور کنترل کنید: استفاده از برنامه های خصوصی، نقض قوانین و شرایط اپل محسوب می شود. با این حال، شما می توانید از گوشی های iOS خود به عنوان یک پشتیبانی موبایل از نوع میزی استفاده کنید. Bomgar، NetSupport و Netop (کمتر از بقیه) برنامه های رایگانی را ارائه می دهند که می توان از آنها جهت نمایش، اتصال به آنها و سیستم های کنترل از راه دور استفاده کرد.
مسئولیت
اگر سازمانی که شما را پشتیبانی می کند در آموزش دوره شبکه دارای تفاهم نامه معتبر باشد، شما باید مطمئن شوید که محصولی را که انتخاب کرده اید دارای ویژگی های بررسی شده باشد که بتواند تمامی تماس ها، فعالیت ها،چت ها و تصویرها را برای شما فهرست کند. حتی بهتر این است که بتواند تمامی مراحل را ضبط  کند. سیستم پشتیبانی از راه دور صحیح، میتواند به یک شغل رونق ببخشد و تولید را به سرعت بالا ببرد. اگر چه ما ابتدا چند تمرین و آموزش دوره شبکه را هم برای استفاده از آن توصیه می کنیم، تا با این مفهوم آشنا شوید که این سیستم ها برای آسان تر کردن زندگی به وجود آمده اند و نه برای این که شما از طریق آنها جاسوسی کنید.
برای شرکت در دوره شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاوریانه است.
مطالب جدید آموزش شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
منبع: http://bartar-network.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر