۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

ویندوز ۱۰ مایکروسافت

دلایلی برای نصب و عدم نصب ویندوز ۱۰ مایکروسافت
قابلیت های ویندوز ۱۰ مایکروسافت که دوست خواهید داشت
آموزش مایکروسافت
ما قبلا هم در همین مجله و در رابطه با مباحث مربوط به ویندوز ۱۰ مایکروسافت ، دلایلی را در رد و تایید این سیستم عامل مایکروسافت موسوم به ویندوز ۱۰ دعوت می کنند ، اما برخی از کاربران هستند که ادامه استفاده از ویندوزهای ۷ و ۸٫۱ را عاقلانه تر می دانند. اما واقعا چرا؟ آیا پاسخی منطقی برای این توصیه ها وجود دارد؟
این در حالیست که امکانات تازه ویندوز ۱۰ مایکروسافت مانند مرورگر پیشرفته تر ، امکان تشخیص چهره ، دستیار صوتی کورتانا و ... آن را از نسخه های قدیمی تر متمایز نموده ، اما این بدان معنی است که باید لزوما با ویندوز های قبلی خداحافظی کنیم ؟ به هر صورت ویندوز ۱۰ مایکروسافت حرف و حدیث فراوانی را دارد و در اینجا و بر اساس گزارشی از پایگاه اطلاع رسانی وب نیوز ، ما در ادامه این ملب ، استدلال های مخالفان نصب ویندوز ۱۰ مایکروسافت را با هم مرور می کنیم ، تا مشخص شود چرا این دسته معتقد و بر این باورند که بهتر است کاربران در استفاده از این سیستم عامل عجله نکنند. همچنین در بخش دوم این مطلب ، از دیدگاه و زاویه ای دیگر به همین دسته از قابلیت های ویندوز ۱۰ مایکروسافت و تعدادی دیگر از ویژگی های آن خواهیم پرداخت که مورد پسند کاربران قرار گرفته است.
مشکلات مربوط به نقض حریم شخصی
مایکروسافت مدعی است برای ارائه خدمات مناسب به کاربران ، باید به همه داده های آن ها دسترسی داشته باشد. طبیعتا این امر نقض صریح حریم شخصی تلقی می شود و امنیتی برای کاربران بر جای نمی گذارد. ضمن اینکه بررسی ها نشان می دهد مایکروسافت هیچ حد و مرزی در زمینه جمع آوری اطلاعات کاربران ویندوز ۱۰ مایکروسافت قائل نیست و مانند ویندوز ۸ به هر کاربر یک شناسه تبلیغاتی اختصاص می دهد و بر اساس اطلاعات شخصی جمع آوری کرده ، آگهی های تبلیغاتی مرتبط را به نمایش در می آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر