۱۳۹۵ تیر ۲۷, یکشنبه

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 2

دوره های مایکروسافت

5-چطور از دادن اطلاعات شخصی به مایکروسافت جلوگیری کنیم؟
تکنیکی ترین نسخه مایکروسافت، ویندوز 10، اطلاعات بیشتری از کاربران نسبت به قبل می گیرد. این توانایی سینک رویدادهای مرورگر شما بین دیگر دستگاه ها برای کسی که یک کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ و دستگاه Surface مجهز به کورتانا با قابلیت تشخیص صدا را دارد قابل تقدیر است. در عین حال OneDrive دراپ باکس مایکروسافت حافظه ابری نیز برای شما به ارمغان می آورند.
اما خبر این که همه این سینک های داده مایکروسافت رویدادها و تاریخچه مرورگرتان، بوک مارک ها، علایق، پسورد وب سایت هایی که در آن ها اکانت دارید و نام و پسورد وایرلس هایی که به آن ها وصل شده بودید را نیز در بین دستگاه ها جابه جا می کند. همینطور کوتانا اطلاعات موجود روی تقویم و ایمیلتان را نیز در حافظه Bing جمع می کند.
به علاوه مشکلات پایه ای تری نیز در این قسمت از آموزش دوره های مایکروسافت، موجود است و اینکه مایکروسافت توافق نامه ای مبنی بر دسترسی داشتن به اطلاعات شخصی محافظت شده کاربران نیز دارد که برای محافظت از مشتریان در اختیار دارد و این بخشی از اطلاعاتی است که در طی تحت نظر گرفتن کاربر از طریق جستجوهایش و علایقش کسب می کند!

دوره های مایکروسافت

دوره های مایکروسافت
اگر این ها شما را نگران می کند کافی است سری به setting و سپس privacy بزنید. همینطور می توانید کورتانا را از مرورگرتان با ایکون settings در نوار ابزار حذف کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر