۱۳۹۵ مرداد ۹, شنبه

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 5

دوره های مایکروسافت

ویندوز 10
10-چطور به طور خودکار log in کنیم؟
حساب های کاربری مایکروسافت و ویندوز چه از هات میل استفاده کنید چه از outlook.com یا Xbox امنیت بالایی دارند و روز به روز بهتر می شود. وقتی ویندوز 10 را نصب می کنید اطلاعات حسابتان را داده اید و کامپیوتر شخصی تان بسیاری از این جزئیات را دارد پس چرا وقتی می خواهید لاگین کنید باز هم لازم است این اطلاعات را وارد کنید؟
در دوره های مایکروسافت در عمل شاید این روند اذیت کننده باشد. راه حل نسبتاً امن برای این مشکل این است  که به حساب خود وارد شوید و در قسمت settings گزینه sign in و PIN را اضافه کنید. این پین کد باید حداقل 4 کاراکتری باشد. راه دیگر این است که ویندوز 10 را بدون پسورد راه اندازی کنید. هر چند مایکروسافت این راه را پنهان کرده است ولی قابل دسترسی است. محیط جستجو search را باز کرده تایپ کنید CMD سپس در آن تایپ کنید control userpasswords2 و گزینه user must enter a username and password to use this computer را غیر فعال کنید و در آخر ok را بزنید. به این ترتیب دفعه بعدی ویندوز بدون پسورد راه اندازی می شود.
دوره های مایکروسافت
11-چگونه می توانیم یک ویندوز را فعال بخوانیم؟
همه تغییرات استاتیک ویندوز 10 که هنوز در دوره های مایکروسافت مرسوم نشده است (چه فعال چه غیر فعال) دارای یک مربع خالی سفید با نوشته سیاه درون اش است که تشخیص فعال یا غیر فعال بودن ویندوز را مشکل کرده است. این برای کسانی که چندین مانیتور دارند یا دارای DPI بالا که می تواند چندین صفحه را با هم نمایش دهد هستند مشکلاتی را به وجود آورده است. این تغییرات حداقل یک عضو از گروه PC PRO برای روزهایی که تایتل بارها به کار می روند را ایجاد کرده است. بهترین کار این است که کلیک راست کرده و personalise colours را انتخاب کرده و گزینه automatic slider را غیر فعال کنید و رنگ جدیدی انتخاب کنید. رنگ انتخابی شما پیرامون live windows در یک مرز تک پیکسلی پهن قرار خواهد گرفت. در غیر این صورت انتخاب یکی از پنجره ها با کانتراست بالا به شما چهار گزینه در انتخاب رنگ تایتل بار را می دهد. کاربرانی که به insider programme دسترسی دارند گزارش داده اند که ساخت 10525 از ویندوز 10 قابلیت انتخاب رنگ برای قسمت عنوان را داراست.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
مطالب آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز آموزشی دوره های شبکه در خاورمیانه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر