۱۳۹۵ تیر ۲۷, یکشنبه

آموزش دوره شبکه نرم افزار مناسب پشیبانی 1

آموزش دوره شبکه

چگونه پشتیبانی مناسب را برای نرم افزارهای خود انتخاب کنیم؟
اگر تابحال برای برطرف کردن مشکلات کامپیوتر خود از تلفن همراه استفاده کرده باشید می دانید که چقدر این فرآیند می تواند گیج کننده باشد. فردی که مشکل برایش پیش آمده بیشترین تلاش خود را برای توضیح دادن مشکل کامپیوتر خود می کند، و فرد راهنما او را از طریق یک فرآیند راهنمایی میکند و شانس موفقیت در این حالت پنجاه پنجاه است و در برخی وارد حتی شانس کمتری دارد. برای رفع اینگونه مشکلات بازدید از یک سایت توصیه نمیشود، و حتی اگر شما در یک مرکز پشتیبانی تخصصی کار کنید خواهید دید که آنقدر سرتان شلوغ است و وقت راهنمایی افراد کم است که شاید نتوانید به خوبی مشکل ها را برطرف کنید. پس راه حل چیست؟
آموزش دوره شبکه
Remote support software که از طریق این نرم افزارها در آموزش دوره شبکه می توانید به سیستم متصل شوید، مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف کنید و همه این کارها از روی میز شما به راحتی انجام می شود.
دوکار متفاوت، نیازهای متفاوتی نیز دارند اما ابزارهای پشتیبانی مختلف و زیادی برای انتخاب شما وجود دارند. در این ماه، ما چهار راه حل را از بزرگترین و معروف ترین بازار به نام های NetSupport،Bomgar Netopو SolarWinds را مورد بررسی قرار می دهیم.
http://bartar-network.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر