۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

آموزش دوره شبکه امنیت داخلی پسوردها

امنیت داخلی
اگر کاربر ویندوز هستید هم اکنون به برخی از برنامه های مدیریت کلمات رمز دسترسی دارید. برنامهWindows 8 Credential Manager انواع مدارک شما مانند کلمات عبور را ذخیره می کند و زمانی که به آن نیاز دارید و باید به حافظه خود فشار آورید، آنها را به شما نشان می دهد. Credential Manager مدارک حساب های داخل سیستم و آنلاین را ذخیره می کند (مانند اطلاعات برنامه Metro) و شما به آسانی می توانید در آموزش دوره شبکه این اطلاعات را کنترل کنید و هرچیزی که نیاز ندارید را پاک کنید. این برنامه انتخاب مناسبی است اما مانند بسیاری از ابزارهای داخل ویندوز ویژگی های زیادی ندارد، بنابراین شما باید به برنامه ای تخصصی تر توجه کنید. گفته می شود که ابزارهای مفید و راحتی نیز به صورت درون برنامه ای موجودند، مانند آنهایی که در مرورگر ها وجود دارند. برای مثال Firefox گزینه ای دارد که در آن پیشنهاد می دهد کلمات رمز به خاطر سپرده شوند و گاهی برای برخی سایت ها استثنا نیز قائل می شود. بنابراین اطلاعات برخی سایت ها هرگز به خاطر سپرده نمی شود. این ویژگی برای سایت های حساس مانند بانک ها بسیار مفید می باشد. هم چنین با استفاده از کلمه رمز مادر، دیگر کلمات رمز نیز محافظت می شوند و در نتیجه لایه محافظت بیشتری به امنیت اضافه می شود.
آموزش دوره شبکه
مرورگر های دیگر مانند Chrome نیز ابزار مدیریت کلمات رمز را در دوره شبکه میبینیم که دارا می باشند. زمانی که شما وارد اینترنت می شوید، این ابزار با برنامه هایی که در برگیرنده مدارک شما می باشند، سازگار می شوند. اما اگر شما در جستجوی بهترین سطح امنیت و با ویژگی های زیاد هستید، باید نگاهی به برنامه های کامل و مخصوص این کار بیاندازید.
دوره شبکه
بهترین برنامه های مدیریت کلمات عبور
اکنون بیایید بهترین برنامه ها در زمینه مدیریت کلمه عبور را بررسی کنیم، ما همه این برنامه ها را در قسمت بعدی آموزش شبکه به شما پیشنهاد می کنیم و آنها شما را مطمئن می کند که کلمات رمز شما محفوظ و ایمن هستند .
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
مطالب آموزش دوره شبکه را در وب سایت آموزشگاه شبکه برتر مطالعه کنید.
آموزشگه برتر اولین برگزار کننده دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر