۱۳۹۵ مرداد ۹, شنبه

دوره شبکه نرم افزار مناسب پشیبانی 4

دوره شبکه

Bomgar Cloud برای پشتیبانی از راه دور
اگر امنیت در دسترسی بزرگترین نگرانی شما است، پس Bomgar می تواند بهترین گزینه موجود برای شما باشد. این سیستم دارای کاربردهای فیزیکی، مجازی و ابری است، و به این منظور طراحی شده است که تجارت شما را با محیط امنیت کامل و کنترل غیرقابل تخریب بر روی کارکنان، در کارهایی که انجام می دهند، ترقی دهد.
دوره شبکه
ما برای سیستم پشتیبانی از راه دور، Bomgar Cloud را مورد نقد و بررسی قرار دادیم، که به ما اجازه می دهد از طریق یک آدرس مشخص و اختصاصی (URL) به فضای ابری Vmware خود ورود داشته باشیم. در داخل این فضا می توانیم کاربران جدیدی را در دوره شبکه بسازیم و کارهای مدیریتی در آن انجام دهیم. همین ویژگی بلافاصله نشان می دهد که Bomgar چقدر امن و متمرکز است. تنوع تعداد کنترل هایی که می توانید بر روی این کاربران داشته باشید به شما اجازه می دهد تعیین کنید که کدام یک از افراد در یک جلسه می توانند کاری را انجام دهند و کدام یک از آنها اجازه انجام آن را ندارند. در کنار محدودیت هایی که میتوان برای دستگاه ها تعریف کرد، ما می توانیم همچنین دسترسی یک دستگاه ورودی پیشرفته خاص را ممنوع کنیم، انتقال فایل ها را متوقف کنیم، اجازه به اشتراک گذاشتن مطالب توسط کارکنان را متوقف کنیم، حتی اجرای ارائه ها را متوقف کنیم. اگر بخواهیم همه کارهایی را که می توان در این نرم افزار انجام داد، لیست کنیم، تعداد آنها سر به فلک می کشد. سیاست های این نرم افزار به شما اجازه کنترل ابزارهای پشتیبانی را در خلال یک جلسه می دهد و می توانید انتخاب کنید که کدام یک از افراد اجازه دسترسی به سیستم پشتیبانی از راه دور را داشته باشند. شما همچنین می توانید سیاست های گروهی را برای چندین ارائه دهنده تعریف کنید، که این هم به نوبه خود دارای صدها تنظیمات و کنترل می باشد، هر ارائه دهنده دارای برنامه جداگانه و مختص به خود است. و مشخصات لاگین هر فرد در آموزش شبکه مشخص می کند که تا چه میزان اجازه دسترسی را دارد. این نرم افزار دارای طراحی خیلی خوبی است و دارای قسمت های جداگانه برای نمایش درخواست های پشتیبانی و پیغام های ورودی، افراد حاضر در گروه های دیگر، مشتریان و سیستم ها می باشد. کاربرانی که نیاز به کمک داشته باشند از طریق یک پورتال وب، درخواست خود را ارسال می کنند، و سیستم آنها را در صف قرار میدهد. بسته به نیازهای امنیتی شما، می توانید لیستی از پشتیبان هایی را که در دسترس هستند ببینید و با یک کلیک بر روی هر یک از آنها، Bomgar Jump Client دانلود شده و شما را به یکی از افرادی که پشتیبان کاربران هستند، متصل می کند. پس از پایان کار Jump Client به طور کامل از این ماشین جذف می شود، اما اگر باز هم به متصل شدن به پشتیبان ها نیاز پیدا می کنید می توانید آن را به صورت دائمی نصب کنید. برای مشتریان قدیمی از طرف ادمین، یک حساب از طریق سیستم عامل های ویندوز، OS X (شامل نسخه E1 Capitan) و لینوکس در دسترس این افراد می باشد.
از کاربران خواسته نمی شود که Jump Client را پیکربندی کنند، و این ابزاری است که فقط زمانی که فایل موبوط به نصب ساخته شود، می تواند شما را به متصدی URL به خصوصی متصل کند. سیستم هایی که Jump Client بر روی آنها نصب است، بر روی پورتال پشتیبانی نشان داده خواهند شد، و در این جا پشتیبان ها می توانند با کلیک کردن بر روی آنها یک نشست پشتیبانی را با آنها برقرار کنند. تنظیمات مربوط سیاست های کنترل را می توان به طریق دلخواه قرار داد مثلاً می توان بر روی یکی از گزینه های screensharing،file transfer و full control قرار داد. تمامی اتصالات در دوره شبکه از راه دور توسط AES 256-bit رمزگذاری شده اند و کنسول مورد نظر برای سیستم از راه دور، یک پنجره جدید را باز می کند. این شامل نمایش صفحه و دسترسی به دیگر ابزارها مانند registry editor ، command shell و power or reboot controls می شود. این کنسول می تواند اتصال هایی را برای چندین سیستم باز کند، و ما فهمیدیم که به راحتی می توان بین آنها ارتباط ایجاد کرد. درعین حال، شما می توانید نشستهای خود را ضبط کنید، انتقال دهید و یا بادیگر افراد به اشتراک بگذارید، و با استفاده از screen sharing می توانید ارائه های خود را با چند کاربر انجام دهید. اگر مجاز باشد، کاربران هر زمان که بخواهند می توانند با بستن پنجره پیام های مشتری ها، پشتیبانی را خاتمه دهند.
برای شرکت در دوره های تخصصی شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر اولین و مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر