۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 7

دوره های مایکروسافت

14-چطور onedrive را مشابه با ویندوز 8 تنظیم کنیم؟
دوره های مایکروسافت
یک از ویژگی های محبوب ما onedrive است که در نسخه های قبلی بود. این ها فایل هایی هستند که در فولدرهای onedrive ظاهر می شوند. فایل را باز کنید و در آموزش دوره های مایکروسافت مشاهده می شد که همه دانلودها به طور خودکار دانلود می شوند و اجازه می دهند که فضا را روی PC یا دستگاه هایی که از آن استفاده می کنید را ایجاد کند.
فایل های هوشمند به ویندوز 10 رفته اند. در عوض باید فولدری که می خواهید onedrive به آن سینک شود را انتخاب کنید. البته راه دیگری که می توانید همه چیزهایی که سینک کرده اید را ببینید این است که به سایت onedrive.com بروید.
برای کاربرانی با مشکلات بیشتر از قبیل کارنکردن onedrive مایکروسافت تبدیل حساب ویندوز 10 تان به حساب محلی را پیشنهاد می دهد و بنابراین هر دو حساب یکی می شود. این کار در settings accounts و انتخاب sing inwith a local account instead قابل انجام است. وقتی این کار را انجام دادید به حساب onedrive خود برگردید.
15-  همه فضای دیسک چه شده است؟
اگر ویندوز 10 را از طریق آپگریت نسخه های قبلی ویندوز به دست آورده اید یک مشکل دستی در پس زمینه روی داده است. در دوره های مایکروسافت اگر احساس کردید مشکلی پیش آمده با قطعه مهمی از سخت افزار پشتیبانی نمی شود می توانید ویندوز را به نسخه قبلی باز گردانید و این کار به لطف پوشه ای به اسم windows.old که شامل نصب نسخه قبلی ویندوز است انجام می شود. خبر بد اینکه این پوشه بالای 15 گیگا بایت فضا اشغال می کند که می تواند به بقیه چیزهایی که می خواستید روی کامپیوتر شخصی تان داشته باشید تجاوز کند.
خبر بد دیگر اینکه حتی نمی توانید این پوشه را به سطل زباله ویندوز منتقل کنید چون برای ویندوز تثبیت شده است. برای حذف آن تایپ کنید clean up در قسمت جستجو و روی گزینه بالایی ظاهر شده clean up system files را کلیک کرده و صبر کنید تا ویندوز در درایو سیستم به جستجو مشغول باشد. وقتی previous windows installation را دیدید آن را انتخاب کرده و ok را بزنید و کار تمام است.
برای شرکت در دوره های مایکروسافت با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
مطالب جدید آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.
آموزشگاه برتر مجهزترین آموزشگاه شبکه در خاورمیانه است.
منبع: http://bartar-network.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر