۱۳۹۵ تیر ۲۷, یکشنبه

دوره شبکه بررسی رشته های مسی

دوره شبکه

رشته های مشابه مس
دوره شبکه
در دنیای شبکه، ما با بسیاری از غیر ممکن ها سروکار داریم. وقتی من بعد از سه یا چهار بار تکرار یک آدرس IP می توانم آن را حفظ کنم، مردم مات و مبهوت می مانند، زیرا از این حقیقت که IPV4 دارای فضا برای 4 بیلیون آدرس عمومی است، مطلع هستند. این آدرس ها برای من جذاب هستند، این آدرس ها دارای تاریخ سازمان هایی هستند که دارای آینده نگری برای شتاب دادن به آنها بودند. می توان فهمید که Beranek  و Newman چه اندازه شجاع و سرسخت هستند، زیرا در آن زمان آنها مشاوران فناوری آمریکا بودند اما دایره بریتانیا که مربوط به کار و حقوق بازنشستگی بود چطور؟ واقعا؟ با بررسی دقیق مالکیت آن در دوره شبکه شروع کنید، در این لیست، با مدارک جمع آوری شده توسط سازمانهای متخصص، و 4 بیلیون آدرس موجود، می توانید این قضاوت را انجام دهید. من سفر به لاس وگاس برای Innovation World در Software AG را نداشتم و دوست نداشتم آرامش خودم را برای شبکه و محاسبات، به هم بزنم و به آن مکان بروم. افرادی که فکر می کنند IPV4 برایشان سرگیجه می آورد و چیز ساده ای نیست که با استفاده از حساب های سرانگشتی آن را بفهمید، همین ویژگی باعث شد که من احساس بی نهایت بودن و بهم بودن را داشته باشم و گیج شدم. سیم های مسی، همان چیزهایی هستند که همه ما هنوز اینترنت خود را از طریق آن دریافت می کنیم. این سیم خیلی خوب و خالص بود که هنوز هم به دور آرمیچرهای موتورهای الکتریکی پیچیده می شود. اگر چیز دیگری وجود دارد که مانند فناوری اطلاعات توانسته باشد در دهه گذشته رشد کند، آن فقط موتورهای الکتریکی است. چه این موتورها 4 میلی متر برای مدل های هلیکوپتر باشند و چه 130 اسب بخار در موتور ماشین ها قدرت داشته باشند، در هر صورت همه آنها از سیم های مسی استفاده می کنند. من وقتی به این فکر می کردم که سیم های مسی چقدر خوب هستند، سرگیجه می گرفتم، این سیم های جریان الکتریکی را از خود عبور می دهند، می توانند ساعت هوشمند روی مچ من را زیبا جلوه دهد یا یک اتومبیل پورشه را باقدرت 220mph در یک اتوبان حرکت دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر