۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار نصب شده است!
آموزش مایکروسافت
ویندوز ۱۰ مطمئنا اکنون شهرت بیشتری نسبت به ویندوز ۸ و ۸٫۱ به دست آورده است. در حقیقت آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت ، و محبوبیت ویندوز ۱۰ طوری است که تا کنون بر روی بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه نصب شده ، و این آمار هر روز رو به افزایش است. به عبارتی مایکروسافت در نظر دارد تا بتواند در سه سال آینده ، تعداد دستگاه های دارای این سیستم عامل را به ۱ میلیارد دستگاه برساند.
این در حالی است گزارش هایی از نصب های غیر قانونی ، این آمار به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسیده است. گفتنی است که ، گیمرها هم علاقه زیادی برای آپدیت کردن سیستم عامل خود به ویندوز ۱۰ دارند ، زیرا آن ها با این کار می توانند از ویژگی های DirectX 12 هم استفاده کنند. چرا که نسخه های قبلی ویندوز از API جدیدی پشتیبانی نمی کنند ، و این یعنی آن هایی که می خواهند عناوین جدید را همواره در اختیار داشته باشند ، باید دیر یا زود سیستم عامل خود را بهویندوز ۱۰ آپدیت کنند.
همچنین با انتشار نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ و نسخه مخصوص Xbox ، این سیستم عامل به دستگاه های بیش تری هم راه پیدا خواهد کرد. در عین حال مایکروسافت طی همین مدت ، تلاش زیادی انجام داده تا کاربران جهانی را متقاعد کند ، به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز شوند. این شرکت برنامه ریزی کرده تا سال ۲۰۱۸ میلادی ، بیش از یک میلیارد کاربر جهانی به ویندوز ۱۰ مجهز خواهند شد. از جمله روش هایی که مایکروسافت این روزها دنبال می کند این است که از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی ، ویندوز ۱۰ به صورت خودکار بر روی کامپیوتر برخی کاربران نصب شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر