۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

آموزش شبکه نرم افزار مدیریت پسورد LastPass

LastPass
Lastpass.com
LastPass به عنوان یکی از بهترین برنامه های مدیریت کلمه عبور مطرح است و کاملا واضح است که چرا. این برنامه جزو یکی از برنامه های قدرتمند در این زمینه همراه با ویژگی های بسیار می باشد و به دو صورت رایگان و پولی موجود است. این برنامه دارای اختیارات زیادی است و تقریبا همه قابلیت هایی که کاربران خانگی در آموزش شبکه به دنبال آن هستند را دارد. LastPass علاوه بر ذخیره کلمات رمز و استفاده از آنها برای پر کردن اتوماتیک فرم های آنلاین، دارای ویژگی های خوب امنیتی می باشد که شما را از بابت امنیت مجموعه کلمات رمزتان مطمئن می کند.
آموزش شبکه
ویژگی هایی مثل احراز هویت، استفاده از Google Authentication یا فناوری Yubikey و USB. ویژگی بعدی برای حفاظت از اطلاعات LastPass، تبدیل درایو USB به کلیدی سخت افزاری است که برای بازکردن برنامه استفاده می شود. این برنامه دارای ویژگی بازبینی کلمه عبور نیز می باشد، به این صورت که اگر کلمه عبوری به خطر بیافتد، آن به صورت اتوماتیک کلمه عبور آن خدمت را عوض می کند. بنابراین حتی بعد از حمله نیز شما را محافظت می کند.
در طول زمان LastPass تحت اصلاحات زیادی قرار گرفته است و اکنون آن در آموزش شبکه دارای یک رابط کاربری ساده وشفاف است. نسخه رایگان آن برای کاربران خانگی مناسب است. نسخه پولی آن نیز که دارای برخی گزینه های پیشرفته است از گوشی های موبایل پشتیبانی می کند.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش دوره شبکه را در وب سایت آموزشگاه شبکه برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر