۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

دوره های مایکروسافت رفع مشکلات ویندوز ده 6

دوره های مایکروسافت

12-چرا پسورد وای فای به اشتراک گذاشته می شود؟
اگر با ویندوز 10 کارکرده باشید خواهید دید که چگونه پسورد وای فای شما به اشتراک گذاشته خواهد شد! ویژگی ای که مورد سوال است wi-fisens نامیده می شود و برای همه دستگاه های ویندوز فون قابل شناسایی خواهد بود. هردفعه که به شبکه وایرلس وصل می شوید پسوردی که مایکروسافت ذخیره کرده است برای دیگر دستگاه ها نمایان خواهد شد . حتی برای مخاطبین outlook.com و skype و دوستان فیسبوک نیز نمایان می شود و استراتژی این است که نیازی نباشد برای دوستان در محدوده وای فای دوباره رمز را بازگو کرد. دلیل اینکه میانگین لیست PC Pro آفیس سریع پر می شود این است که تمام دوستان و همکاران و PR مخاطبین و لوله بازکن و رستوران مجاور نیز در این لیست ظاهر می شوند و مایکروسافت این اجازه را که بتوانید بین آن ها انتخاب کنید و اجازه نمایان شدن رمز را فقط به آن ها بدهید را نمی دهد. با این همه در آموزش دوره های مایکروسافت می توانید با رفتن به wi-fi sense گزینه share network with my contacts را غیر فعال کنید زمانی که ابتدا به شبکه وایرلس وصل می شوید اما همه زحمت ویندوز برای چک بازدیدکنندگان صفحه شخصی تان را خودتان به عهده می گیرید و با تغییر ID شبکه وای فای خود شامل output به هدف خود می رسید و همه دستگاه های که به طور خودکار به شما وصل می شوند را کنترل خواهید کرد.
دوره های مایکروسافت
13-چرا لپ تاپ DVD ها را به طور خودکار اجرا نمی کند؟
ویندوز 10 مشکل اساسی برای طرفداران فیلم دارد و شامل کدهای شامل DVD نیست. یعنی باید خودتان این کار را در دوره های مایکروسافت انجام دهید. خبر خوب اینکه اگر آن را آپدیت کنید می تواند DVD ها را اجرا کند و باید آن نرم افزار که کد ها را در بر دارد از windows store خریداری کنید. نسخه ای از ویندوز که همه خواص ویندوز 7 را دارد شامل windows media center و همه نسخه های ویندوز 7 و 8.1 و مدیا سنترهایشان را.
البته مایکروسافت گفته است که همه باید windows media player را خریداری کنند با قیمت 11.59 یورو قبل از 29 جولای 2016 . البته شامل VLC media player است که رایگان است و DVD را نیز اجرا می کند.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش مایکروسافت را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر