۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

آموزش برنامه نویسی

برنامه نویسی یکی از شغل هایی است که می تواند ثروت آفرینی زیادی برای صاحبان این شغل داشته باشد. همچنین این روزها با افزایش فروش تلفن های هوشمند و تبلت ها ، به برنامه نویسی به عنوان راهی برای تولید اپلیکیشن های کاربردی توجه ویژه ای می شود. در این زمینه ، نمونه اپلیکیشن های موفق که حالا صاحبانش را به به خاطر برنامه نویسی ویژه ، میلیاردر کرده اند کم نیست!
بر همین اساس حالا در مدارس بیش تر کشورهای هم یک واحد ویژه برای آموزش برنامه نویسی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه علاوه بر کلاس های آموزشی ، بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن ها به ساده ترین شکل ، راه های برنامه نویسی را به کاربران آموزش می دهند. یکی از اپلیکیشن های موفق در این زمینه ، Pocket Code است. در حقیقت با کمک این اپلیکیشن ساده اگر کمی خلاقیت داشته باشید ، می توانید با صرف کمترین وقت ، اپلیکیشن ها و بازی های جالبی را برای سیستم عامل اندروید بسازید.
آموزش برنامه نویسی
به عبارتی Pocket Code به شما کمک می کند که با مراحل ساخت یک اپلیکیشن آشنا شوید ، یا ایده های خود را به صورت کاملا ساده و راحت به کمک این اپ پیاده سازی کنید.
این اپلیکیشن را برنامه نویسی را به شکل نوینی تغییر می دهد و علاقه مندان به این حوزه ها را از کدنویسی های پیچیده و حضور در کلاس های نه چندان جذاب ، در حال حاضر به صورت رایگان از طریق فروشگاه آنلاین google play و یا سایت کافه بازار قابل دریافت است.و البته در آموزش برنامه نویسی  سایت آموزشگاه برتر نیز به شیوه ای کاملا ساده و جذاب ، گام های مختلف در راه برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر