۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

دوره شبکه نرم افزار مدیریت پسورد KeePass

دوره شبکه

KeePass

KeepPass.info
اگرچه این برنامه نام عجیبی دارد اما آن یکی دیگر از ابزارهای خوب در زمینه مدیریت کلمه رمز می باشد. اما برخلاف LastPass، این برنامه یک برنامه منبع باز است که کاملا رایگان می باشد. بنابراین شما می توانید از همه امکانات آن در دوره شبکه استفاده کنید بدون آن که مجبور به پرداخت هزینه ای باشید.
برای کاربرانی که درباره ذخیره کلمات عبور و اصطلاحات خود روی یک سرور راه دور نگران هستند (همان گونه که LastPass و برنامه های دیگر این کار را انجام می دهند) این برنامه گزینه ای جذاب می باشد، زیرا در آموزش دوره شبکه میبینیم که آن اطلاعات شما را در یک پایگاه اطلاعاتی رمز گذاری شده و داخلی ذخیره می کند. بنابراین شما کنترل و مالکیت کلی برای اطلاعات خودتان را دارا می باشید.
دوره شبکه
ویژگی مهم دیگر در KeepPass ماهیت قابل حمل بودن آن است، زیرا این برنامه روی هر وسیله ای مانند USB ذخیره می شود و می توانید آن را با خود هر کجا ببرید. KeepPass در آموزش دوره شبکه به ساختن کلمه رمز نیز کمک می کند و قابلیت ورود اتوماتیک به آن در همه ویندوزها و مرورگر ها کار می کند و برای پرکردن اتوماتیک فرم ها قابلیت بیشتری را نسبت به سایر برنامه هایی که با آن رقابت می کنند، دارا می باشد.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس حاصل نمایید.
مطالب آموزش شبکه را درو وب سایت برتر مطالعه نمایید.
آموزشگاه برتر اولین برگزار کننده ی دوره شبکه در خاورمیانه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر