۱۳۹۵ تیر ۱۴, دوشنبه

دوره های مایکروسافت راه حل مشکل آپدیت ویندوز10

دوره های مایکروسافت

رفع مشکلات احتمالی ویندوز 10
1-چگونه آپدیت های خودکار را غیر فعال کنیم؟
آپدیت های خودکار ویندوز 10 همواره مثل خاری در چشم کاربران بوده است. آپدیت ها و ریستارت ها ی خودکار برای نصب به روزرسانی های ضروری وقت گیر به نظر می رسند و این چیزها بیشتر شبیه یک نقص در ویندوز 10 است چرا که دفعه اول انجام آپدیت با خطا همراه است و کاربران از این طریقه نصب شکایت دارند و همچنان به روزرسانی ها خود به خود دوباره شروع نصب و ریبوت می شوند.
برخی کاربران از موفقیت پروسه ساده دم میزنند در حالی که برخی دیگر قسم می خورند که خودشان آپدیت ها را به طور دستی راه اندازی کرده اند. برای انجام این کار در دوره های مایکروسافت به catalog.update.microsoft.com سر بزنید که البته فقط با اینترنت اکسپلورر کار می کند نه مرورگر اج، و در باکس جستجو windows10 را تایپ کنید تا لیستی از آپدیت های متناسب را ببینید. با اینکار سلامت کامپیوتر شخصی تان را خود به دست خواهید گرفت.Setting  را از صفحه start انتخاب کنید و update and security را بزنید سپس advanced options و نهایتاً  notify to schedule restart.
دوره های مایکروسافت
با اینکار از دانلود خودکار آپدیت ها جلوگیری نمی کنید ولی حداقل جلوی تصمیم گیری خودکار ویندوز برای نصب را وقتی می خواهید یک فنجان قهوه بنوشید را می گیرد. بعلاوه کنترل های عجیبی نیز برای به تاخیر انداختن آپدیت ها به کار گرفته می شوند. این از دانلود و نصب آپدیت های امنیتی نیز جلوگیری می کند اما ترمزی برای دیگر چیزهاست.
2-پس چه چیزی در نصب های خودکار به روزرسانی نهفته است؟
دوره های مایکروسافت
مایکروسافت از ویندوز 10 می خواهد که نسبت به سیستم عامل های قبلی سنتی بیشتر در زمینه سرویس های اینترنتی به روز باشد. هیچ کس نمیداند که مایکروسافت از ویندوز 10 دقیقاً چه چیزی می خواهد ولی افسوس که به آپدیت های مبهم و تاریکی دست پیدا کرده است که حتی نگه داری دانلود آپدیت ها و نصب آن ها نیز به سختی ممکن است. نکته مثبت این است که کاربران نیازی ندارند درباره به روز رسانی ها نگران باشند چرا که آن ها در پس زمینه انجام می شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر