۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

HTTP در آموزش شبکه

به طور کلی روال عادی و رایجی که برای تجزیه یک پیام HTTP در آموزش شبکه از آن استفاده می شود ، عبارت است از خواندن خط شروع داخل یک ساختار ، خواندن فیلد سرآیند داخل یک جدول Hash که این عمل خواندن فیلد نام ، تا رسیدن به یک خط خالی ادامه پیدا کرده و در نهایت تجزیه داده ها برای آگاهی یافتن از اینکه آیا این پیام یک بدنه دارد یا خیر ، صورت می گیرد. در HTTP در آموزش شبکه اگر برای پیام بدنه ای وجود داشته باشد ، فرآیند خواندن بدنه پیام در قالب یک استریم تا زمانیکه یک مقدار هشت تایی برابر با طول بدنه پیام شود و یا زمانیکه ارتباط بسته شود ، ادامه پیدا می کند.
به این شکل برای HTTP در آموزش شبکه ، یکسری ویژگی های منفی بر روی کارایی و کارکرد بهینه برنامه های امروزی ، تاثیر گذار می شوند.
به طور کلی ، پروتکل HTTP 1.0 فقط اجازه ارسال یک درخواست در یک زمان را بر روی یک ارتباط امکان پذیر می ساخت. اما با به روزرسانی این پروتکل به نسخه ۱٫۱ ، امکان انتقال و ارسال بیش از یک درخواست به طور همزمان امکان پذیر شد ، از این رو کلاینت هایی که نیازمند ساخت تعداد بیش تری از درخواست ها بودند بودند ، از تکنیک ساخت و به کارگیری چند ارتباط بر روی یک سرور برای کم کردن دوره سیکل کاری انتظار ارسال و دریافت داده ها ، استفاده می کردند. به علاوه ، فیلد های سرآیند HTTP 1.1 اغلب تکراری و طولانی بودند که همین موضوع باعث ساخت بسته هایی می شود که ازدحام و ترافیک سنگین بر روی شبکه را به همراه دارند. نتیجه این فرآیند ، ساخت بسته های TCP کوچک و مقدار دهی شده ای است که به سرعت فیلد window را پر کرده و یک زمان انتظار مضاعف را زمانیکه چندین درخواست بر روی یک ارتباط جدید و مجزای TCP ساخته می شود ، به همراه خواهند داشت.
این خصوصیت آدرس ها و مشکلات ، با تعریف یک ترسیم بهینه شده از HTTP semantics بر روی یک ارتباط اصولی ، قابل حل بود. این تکنیک این امکان را فراهم می آورد تا یک در خواست و پیام هایی که در واکنش به درخواست ایجاد می شوند ، بر روی همان ارتباط جاری قرار داده شده و همچنین از یک کد گذاری موثر بر روی فیلدهای سرآیند HTTP در آموزش شبکه استفاده شود. همچنین الویت بندی درخواست ها ، امکان ارسال سریع تر درخواست هایی که مهم تر و کامل تر هستند را به همراه دارد که همین موضوع باعث افزایش کارایی این تکنیک شده و در پیشبرد آن سهم بسزایی دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر