۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

دوره های تخصصی شبکه امنیت کلمه عبور

دوره های تخصصی شبکه

امنیت کلمه عبور
انتخاب کلمه رمز، بدون توجه به این که کجا قرار است استفاده شود، موضوعی مهم تلقی می شود. چه شما بخواهید از اطلاعات بانکی و خرید آنلاین خود محافظت کنید و یا وارد facebook شوید، انتخاب یک کلمه رمز خوب و ایمن که هیچ کس نتواند آن را حدس بزند همیشه مهم بوده است و اگر شما از برنامه مدیریت کلمه عبور استفاده می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که کلمه عبور مادر شما نیز به اندازه کافی ایمن باشد.
دوره های تخصصی شبکه
انتخاب یک کلمه عبور خوب در آموزش دوره های تخصصی شبکه تنها استفاده از تعدادی کاراکتر و حروف و عدد نیست. بسیار مهم است که از انتخاب هر چیزی که به زندگی شخصی شما گره خورده خودداری کنید. این توصیه بارها و بارها تکرار شده ولی دوباره نیز تکرار می کنیم که هرگز از نام های خانوادگی مانند نام بچه ها، تاریخ تولد، مکان تولد، فیلم های مورد علاقه، کتاب ها یا هر چیز دیگر که قابل حدس زدن باشد، استفاده نکنید. زیرا اگر کسی با دقت facebook یا twitter شما را بررسی کند و اطلاعات شخصی شما را بفهمد، این کلمات عبور را می تواند حدس بزند.
به جای آن تلاش کنید تا کلماتی بی معنا را انتخاب کنید، از کلماتی استفاده کنید که مستقیما به شما و علائق شما ارتباط ندارد. علاوه بر این یک کلمه عبور مناسب باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد و حداقل هشت کاراکتر باشد و اگر شما امنیت بیشتری می خواهید، حتی بهتر است بیشتر از هشت کاراکتر باشد.
زمانی که در دوره های تخصصی شبکه از مدیریت کلمه عبور استفاده می کنید بهتر است به برنامه اجازه دهید تا کلمه رمز شما را انتخاب کند و یا حداقل از پیشنهادات آن استفاده کنید و آن را تغییر دهید. به این ترتیب شما کلمه رمزی خواهید داشت که حدس زدن آن برای دیگران سخت خواهد بود.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز آموزش شبکه و آموزش امنیت شبکه در خاورمیانه است.
مطالب آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر