۱۳۹۵ تیر ۲۷, یکشنبه

دوره شبکه آموزش نصب نرم افزار های قفل شکسته

دوره شبکه

نصب نرم افزارهای قفل شکسته و معضل آنتی ویروس
آموزش دوره شبکه
خوشحالید! کامپیوترتان را تازه خریده اید و به خانه آوریده اید و همه چیز آماده است تا از کار کردن با این دستگاه جدید لذت ببرید. اما کامپیوتر خالی از هر نرم افزاری ست. نه نرم افزاری برای تایپ کردن، نه نرم افزاری برای دیدن فیلم، نه نرم افزار آنتی ویروس و نه نرم افزاری برای ویرایش تصویر.
کیف دی وی دی های جادویی
در این مرحله است که تلفن را بر می دارید و به پسر عمو یا پسر همسایه تلفن می کنید و از او می خواهید که با کیف دی وی دی هایش بیاید و هرچه را نیاز دارید اعم از فتوشاپ و آفیس و آنتی ویروس های رنگ و وارنگ را به رایگان به خرج یک چایی و میوه و چند تا تعارف برایتان نصب کند. چه چیزی بهتر از این؟
او می آید و اول از همه آنتی ویروس مدل Kaspersky 2014 را برایتان نصب می کند و اما از آنجایی که خود این آنتی ویروس هم قفل شکسته کپی شده است باید به همراهش یک فایل عجیب و غریب به نام Crack.exe را هم اجرا کند. نرم افزار آنتی ویروس نصب می شود و نوبت نرم افزارهای دیگر است: فتوشاپ و آفیس و بقیه موارد.
باید آنتی ویروس خود را خاموش کنید
دوره شبکه
موقع نصب نرم افزارهای دیگر است و در اولین مرحله در آموزش های دوره شبکه نرم افزار آنتی ویروسی را که به تازگی نصب کرده بودید غیرفعال میکنید . این قاعده کار است و هیچ مشکلی هم ایجاد نمی کند. اگر اندکی در صفحات وب فارسی بگردید هم به مطالب زیادی برمی خورید که به شما توضیح می دهند که حتماً باید موقع نصب نرم افزارها آنتی ویروس خود را خاموش کنید.
اما چرا؟ چرا نرم افزارهای آنتی ویروس که باید در نقش کمک به شما ظاهر می شدند حالا آن قدر مزاجم اند که نمی گذارند شما حتی یک نرم افزار ساده را نصب کنید؟
اگر بیشتر بگردید متوجه می شوید که نرم افزارهای آنتی ویروس عموماً فایل های Crack را (که در نقش قفل شکن نرم افزارهای تجاری عمل می کنند) به عنوان ویروس می شناسند . اگر محتوای فارسی روی وب را بیشتر بگردید متوجه می شوید که نرم افزارهای آنتی ویروس عموماً اشتباه می کنند و این فایل های معصوم به هیچ وجه ویروسی نیستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر