۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

آموزش شبکه دنیا به سوی اتوماسیون شدن می رود 1

آموزش شبکه

دنیا به سمت اتوماسیون شدن پیش می رود
شما یک ایالت را با فناوری منازل اتوماسیونی تصور کنید، و این را هم در نظر داشته باشید که بسیاری از محصولات و تکنیک ها برای استفاده در SME به عنوان محیط های خانگی مفید خواهند بود. این موضوعی است که به خودی خود زمانی که من آن را مطرح می کنم  بازخورد های زیادی را در آموزش شبکه دارد، پس من حدس می زنم که اکثر افراد مقداری به این فناوری علاقه دارند ولی اگر شما علاقه زیادی به آن ندارید شاید با مسائل و پیچیدگی های گوناگونی رو به رو شوید.
آموزش شبکه
برای مثال در آموزش شبکه، شما بسیاری از استانداردها را می بینید Z-Wave، LightwaveRF X10 و ... که هرکدام از این استاندارد ها توسط تعداد زیادی از کارخانه های سازنده رعایت و پشتیبانی شده اند. در بالای این استانداردها هم، یک سری نسخه های تخصصی توسط سازنده ها منتشر می شود. پس اگر فکر می کنید که این فناوری اصلاً گیج کننده نیست، برای این که نظر شما عوض شود، برخی از محصولات از غول های تولیدی مانند سامسونگ (محصول SmartThings) و اپل (homekit) موجود هستند، که اخیراً هم به فضای اتوماسیون وارد شده اند، پس نگاهی به این محصولات و ویژگی های آنها بیاندازید. گزینه های موجود واقعاً گیج کننده هستند، پس تعجب نکنید اگر می بینید که مردم با دیدن و برخورد با آنها راه خود را می کشند و می روند. دستگاه من این گونه عمل می کند: تصمیم بگیر که می خواهی چکاری انجام دهی، آنگاه یک راه درست و قابل اعتماد ولی کم هزینه برای انجام آن پیدا کن. به استانداردها توجهی نکن و دستگاهی را پیدا کن که به خوبی کار کند، تا این که وقتی دو سال بعد از آن که یک دستگاه جدیدتر وارد بازار شد، اشک شما جاری نشود و مجبور به ارتقاء دستگاه خود نشوید.
من اخیراً تصمیم گرفته ام که با دستگاه های تولید شده توسط کمپانی Energenie کار کنم. برخلاف بعضی از کیت هایی که من در موردشان مطلب نوشته ام، این سازنده مانند Public Relation Agency (آژانس روابط عمومی) محصولات را برای من ارسال نمی کرد. من باید به بیرون می رفتم و محصولات آن را از جیب خودم می خریدم. شما کمپانی های بسیاری را پیدا خواهید کرد که پریزهای برق می فروشند، که شما را قادر به استفاده از وسایل برقی مانند لامپ، و اتصال آنها از طریق این پریزها به جریان برق، از طریق آداپتور های مخصوصی می کنند و ازاین طریق می توانید وسایل برقی خود را حتی از طریق کنترل از راه دور، روشن یا خاموش کنید.
برای شرکت در دوره های شبکه با آموزشگاه برتر تماس بگیرید.
آموزشگاه برتر مجهزترین مرکز برگزار کننده ی دوره های تخصصی شبکه در خاورمیانه است.
مطالب جدید آموزش دوره شبکه را در وب سایت برتر مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر